به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۹۱۱۸۹

گوشی جدید ویوو در گوگل پلی دیده شد

گوشی جدید ویوو در گوگل پلی دیده شد
گروه فناوری: گوشی جدید vivo مجهز به Dimensity ۹۰۰ در کنسول Google Play مشاهده شد.یک گوشی هوشمند از vivo با شماره مدل V۲۱۳۰A در حال معرفی است. ما تصور می‌کردیم که ممکن است این گوشی زمانی که با شارژر سریع ۴۴ واتی تأیید می‌شود، مدل vivo X۷۰ باشد، اما اکنون که در کنسول گوگل پلی با تراشه Dimensity ۹۰۰ ظاهر شده است، نشان می‌دهد که احتمالا بخشی از سری V۲۱ باشد.

مشخصات گوشی هوشمند جدید شرکت ویوو
گوشی‌های V۲۱۳۰A و V۲۱۳۱A هر دو دارای تراشه مدیاتک و ۸ گیگابایت رم هستند. سایر مشخصات شامل صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، اندروید ۱۱ و دوربین سلفی حفره‌ای (در صورت صحت تصاویر) است.تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ یک چیپست میان رده واقعی است، در حالی که Snapdragon ۸۷۰، که از vivo X۶۰ تغذیه می‌کند، برای رده متوسط به بالا مناسب‌تر است.

همچنین هفته پیش شرکت Vivo از تلفن هوشمند جدیدی با نام Vivo Y۵۳s در هند رونمایی کرد. البته این تلفن کاملاً جدید نیست چرا که ماه گذشته در ویتنام نیز عرضه شد. بازار هند به دلیل جمعیت بالای این کشور و استقبال شهروندان آن از محصولات فناوری نشان های مختلف،  هدف خوبی برای ویوو است.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها