به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۹۱۳۴۶

امیدوارم شاهد شکوفایی فوتبال باشیم

امیدوارم شاهد شکوفایی فوتبال باشیم
گروه ورزشی: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید که همزمان سمت مشاور فنی فدراسیون فوتبال را هم بر عهده دارد، ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران به سمت شکوفایی حرکت کند.به گزارش ایسنا، بعد از حدود گذشت حدود دو ماه از مذاکره با مهدی مهدوی‌کیا، این اسطوره فوتبال آیران و مربی تیم‌های پایه هامبورگ به ایران آمد و به طور رسمی هدایت تیم ملی فوتبال امید (المپیک) را بر عهده گرفت.
 
در این مدت نگرانی‌هایی در ارتباط با شروع نشدن اردوهای تیم ملی امید وجود داشت و برای برخی سوال شده بود آیا مهدوی‌کیا در صورت حضور در ایران فرصت لازم برای بررسی بازیکنان و تشکیل اردوی تیم ملی را خواهد داشت یا خیر.
در همین راستا، مهدی مهدوی‌کیا بعد از جلسه با شهاب‌الدین عزیزی خادم، اظهار کرد: جلسه خوبی با عزیزی خادم داشتم. درباره کلیات تیم ملی امید و برنامه‌های لازم صحبت کردیم تا کارها هر چه زودتر آغاز شود.

کاپیتان سال‌های دور تیم ملی قرار است به طور همزمان وظیفه مشاور فنی رئیس فدراسیون را هم ایفا کند و در بحث تیم ملی بزرگسالان کمک حال فدراسیون فوتبال شود. او در این رابطه اظهار کرد: بحث تیم ملی بزرگسالان و بازی‌ها هم مطرح است و قرار است بازی‌ها را ببینیم و اگر توانستیم به عنوان مشاور در خدمت رئیس فدراسیون فوتبال باشیم. امیدوارم بتوانیم شاهد شکوفایی فوتبال باشیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید که از امروز به مدت سه سال برای حضور در المپیک فرانسه تلاش می‌کند تا ایران بعد از ۴۸ سال مجوز حضور در این بازی‌ها را به دست آورد. سرمربی این تیم از توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت: در روزهای آینده جزییات کار بیشتر توضیح داده می‌شود که به چه شکل است.به گفته رئیس فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی‌کیا همراه با سه دستیار آلمانی وارد ایران شده که در این راه از مربیان ایرانی هم بهره خواهد برد.

امیدهای ایران در مسابقات مقدماتی امیدهای آسیا که حکم انتخابی و صعود به مرحله نهایی را دارد با تاجیکستان، نپال و لبنان روبرو می‌شوند که به میزبانی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین مستقیما به مرحله بعد صعود می‌کند و تیم دوم باید امیدوار به کسب یکی از چهار سهمیه تیم‌های دوم گروه‌های یازده‌گانه باشد.مرحله نهایی این مسابقات که یک بار به تعویق افتاده است، ۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ (یک تا ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.
برچسب ها: مهدوی کیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها