به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۹۱۳۸۸

لکسوس LX۶۰۰ هیبریدی در راه بازار

لکسوس LX۶۰۰ هیبریدی در راه بازار
گروه اقتصادی: به تازگی تصاویر جاسوسی از تست و آزمایش خیابانی نسل دوم لکسوس LX منتشر شده است. تصاویری که در ماه‌های گذشته مدل‌های دیجیتالی از آن در رسانه‌های جهانی خبر ساز شد. آنطور که به نظر می‌رسد، لکسوس خودرویی بزرگ و بلند قامت را طراحی و تولید کرده که با وجود استتارهای فراوان برای بدنه، شباهت‌های آن به لندکروز را می‌توان در آن یافت.

هرچند که نمونه‌های تست و آزمایش خیابانی در پایان ممکن هست با تغییراتی دیگر در ظاهر، بدنه یا قوای فنی به بازار راه یابند، اما با وجود پوشش‌های استتاری فراوان برای بدنه می‌توان دریافت که فریم جلوپنچره نازک و کشیده با وروی‌های هوا روی سپر عریض LX۶۰۰ خود نمایی می‌کند. در قیمت عقب خودرو آنچه که بیشتر خود نمایی می‌کند وجود طرح چراغ کشیده به همراه دوربین‌های تعبیه شده است. پوشش‌های که برای چراغ جلو خودرو در مخفی کردن طراحی به کار رفته، گویا وجود شباهت بین چراغ جلو لکسوس و لندکروز سری ۳۰۰ است. هرچند که لکسوس سعی کرده LX۶۰۰ را عضلانی‌تر، حجیم‌تر و البته قوی‌تر به بازار عرضه کند.

تویوتا معتقد است که طراحی کلی این محصول به طور مناسب زیر پوشش‌های بدنه مخفی شده است، اما باتوجه به لغو فروش محصولات لندکروز در بازار آمریکا، لکسوس جایگزین این خودرو خواهد شد. بنابراین تویوتا در تلاش است که برند لکسوس را تا حد زیادی مشابه به لندکروز طراحی و تولید کند که نیاز این بازار را به عنوان مهم‌ترین بازار خودرو جهان تامین کند. آزمایش LX۶۰۰ گویای اولین حضور این بلند قامت ژاپنی در بازار آمریکا خواهد بود.

نسل پیشین LX که با کد ۵۷۰ به بازار آمد دارای یک پیشرانه ۵.۷ لیتری هشت سیلندر با آرایش وی شکل بود. اما نسل دوم سری LX دارای یک پیشرانه هشت سیلندر به حجم ۶ لیتر خواهد بود. هرچند شنیده‌ها حاکی از آن است که LX۶۰۰ با یک پیشرانه شش سیلندر به حجم ۳.۵ لیتر توربوشارژر دو قلو به بازار خواهد آمد. اگر این شنیده‌های صحت داشته باشد، می‌توان گفت پیشرانه لندکروز برای LX۶۰۰ نصب خواهد شد. موتور هشت سیلندر برای لکسوس می‌تواند ۴۰۹ اسب بخار قدرت و پیشرانه شش سیلندر مشروط بر هیبریدی بودن ۴۸۰ اسب بخار قدرت می‌تواند تامین کند.البته باید منتظر بود و دید که در سال آینده LX۶۰۰ با پلت‌فرم هیبریدی با پیشرانه بنزینی به بازار عرضه خواهد شد، شرکت خودروسازی لکسوس تاکنون جزئیات فنی این محصول را منتشر نکرده است.
برچسب ها: لکسوس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها