به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۲۹۱۵۴۶

انتقال سوخت ایران با تانکر به لبنان

انتقال سوخت ایران با تانکر به لبنان
گروه سیاسی: یک کشتی ایرانی حامل سوخت که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در روز عاشورا بدان اشاره و تأکید کرد که راهی این کشور شده است، وارد آب‌های سرزمینی سوریه شد.
 قرار است محموله سوخت کشتی ایرانی ، با تانکر به لبنان منتقل شود.
بنا به این گزارش، بخشی از محموله را حزب الله لبنان به عنوان هدیه به بیمارستان‌ها و خانه سالمندان اهدا می‌کند.الاخبار در ادامه گزارش داد که قرار است یک شرکت خصوصی راهکار فروش محموله نفتی به موسسات خصوصی و تولیدکنندگان و ژنراتورهای برق را برعهده بگیرد.منابع لبنانی اعلام کردند که محوله سوخت دو کشتی دیگر ایرانی هم با همین سازوکار به لبنان انتقال یابد.
منابع لبنانی با اعلام اینکه اطلاعاتی درباره نوع سوخت اعم از بنزین و یا گازوئیل بودن محموله در دست نیست، تأکید کردند که احتمال راهی شدن کشتی چهارم ایرانی در آینده نزدیک به لبنان وجود دارد.دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی با اعلام خبر حرکت کشتی‌های حامل سوخت از ایران به سمت لبنان، نسبت به هرگونه تعرض به آنها شدیدا هشدار داده بود.
بلافاصله پس از طرح این خبر از سوی دبیرکل حزب‌الله برخی افراد، رسانه‌ها و شبکه‌های معاند داخلی و خارجی با هدف تشویش اذهان عمومی داخل کشور نسبت به این موضوع، اقدام به شبهه‌افکنی پیرامون چگونگی پرداخت هزینه محموله‌های مذکور کردند.این در حالی است که بنابر گزارش ها، محموله‌های ایرانی سوخت که نصرالله بدان اشاره کرد تماما از سوی گروهی از تجار شیعه لبنانی خریداری شده و از لحظه بارگیری به عنوان مایملک آنها محسوب می‌شود.




 
برچسب ها: لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها