به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۹۱۸۱۴

واکنش ایران به تحریم تازه آمریکا

واکنش ایران به تحریم تازه آمریکا
گروه سیاسی:  سخنگوی وزارت امورخارجه ایران نسبت به اقدام آمریکا و تحریم‌های تازه علیه ایران واکنش نشان داد.
سعید خطیب زاده، در واکنش به اقدام خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام چهار شهروند کشورمان در فهرست تحریم های آمریکا به اتهامات موهوم، اظهارداشت: «متاسفانه مقامات فعلی آمریکا مسیر شکست‌خورده دولت قبلی را طی میکنند. حامیان و کاسبان تحریم در آمریکا جعبه ابزار تحریمی خود را در اثر مقاومت حداکثری ایران خالی دیده اند و این بار با توسل به سناریوهای هالیوودی، تلاش دارند حیات برگرفته از فضای تحریمی را برای خود زنده نگه دارند.»
سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: «واشنگتن بداند راهی جز ترک اعتیاد تحریمی خود و استفاده از ادبیات و رفتار محترمانه در قبال تهران ندارد.»
وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای، از اعمال تحریم علیه ۴ ایرانی به دلیل آنچه که دست داشتن در طرح ناکام "ربایش خبرنگار و فعال حقوق بشری ایرانی آمریکایی(مسیح علی نژاد)، عنوان کرده، خبر داد.طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، علیرضا فراهانی، محمود خاضعین، امید نوری و کیا صادقی، هدف تحریم‌های واشنگتن قرار گرفته‌اند.
این تحریم‌ها باعث بلوکه شدن اموال این اشخاص در آمریکا و جلوگیری از تبادل مالی میان آن‌ها و شهروندان آمریکایی خواهد شد.


 
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها