کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگرانی PSG در مورد راموس رفع نشده (عکس)

13 شهريور 1400 ساعت 13:26

گروه ورزشی: هنوز زمان بازگشت سرخیو راموس، مدافع جدید و اسپانیایی پاری سن ژرمن به میادین مشخص نیست.


در همان اوایل پنجره تابستانی بود که سرخیو راموس اعلام کرد با باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و بعد از 16 سال از این تیم جدا خواهد شد. نشست خبری خداحافظی سرخیو راموس به احساس ترین شکل ممکن برگزار شد و چند روز این مدافع 34 ساله اعلام کرد با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسیده است.
این در حالیست که سرخیو راموس اغلب بازی های فصل قبل رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست داده و در نهایت در فهرست لوییس انریکه برای رقابت های یورو 2020 نیز غایب بود. اما شرایط با ورود به رختکن پاری سن ژرمن نیز تفاوتی نکرده و سرخیو راموس هنوز فرصت بازی کردن نداشته است. اکانت رسمی این باشگاه اخیرا تصاویری از تمرینات انفرادی این مدافع اسپانیایی منتشر کرده، اما هنوز زمان رسمی بازگشت سرخیو راموس به میادین مشخص نشده است.
البته به نظر می رسد او به زودی به تمرینات گروهی اضافه شده و در کنار دیگر بازیکنان تمرین خواهد کرد. با توجه به اینکه هنوز در اوایل فصل هستیم، پاری سن ژرمن نمی خواهد با اعمال فشار روی سرخیو راموس برای بازگشت زودهنگام، احتمال تشدید مصدومیت این بازیکن را بالا ببرد، اما به هر حال این روند آسیب دیدگی های متوالی موجب نگرانی باشگاه برای مقاطع پرفشار و پایانی فصل شده است.


 

 


کد مطلب: 291846

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/291846/نگرانی-psg-مورد-راموس-رفع-نشده-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir