به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۹۱۸۵۴

پیانیچ: «کومان» در بارسلونا به من بی‌احترامی کرد

گروه ورزشی: هافبک جدید تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه گفت: نمی‌توانستم به شرایط بارسلونا عادت کنم چرا که سرمربی به من بی‌احترامی می‌کرد.
پیانیچ: «کومان» در بارسلونا به من بی‌احترامی کرد
«میرالم پیانیچ» پس از گذراندن یک فصل ناموفق در بارسلونا، بالاخره از این تیم جدا و به صورت قرضی به بشیکتاش پیوست. این بازیکن ۳۱ ساله پس از جدایی از بارسا و در اولین مصاحبه خود، در پاسخ به این پرسش که آیا در بارسلونا به او بی‌احترامی شده است یا نه، اظهار داشت: بله. مربی به من بی‌احترامی کرد. من نمی‌توانستم به شرایطم در بارسا عادت کنم. بازیکن هستم و عاشق فوتبالم. همیشه می‌خواستم برای بارسا بازی کنم اما انتظار نداشتم اوضاع انقدر پیچیده شود. کم بازی می‌کردم و این اعتماد نفسم را از بین می‌برد. هیچ ارتباطی با «رونالد کومان» نداشتم و این بسیار عجیب بود. مربی است که می‌گوید چه کسی بازی می‌کند یا نه.  بازیکنی هستم که می‌توانم همه چیز را بپذیرم اما همیشه دوست دارم موضوعات را به صورت رو در رو به من بگویند اما این اتفاق نمی‌افتاد و انگار من بچه ۱۵ ساله بودم. 
هافبک جدید بشیکتاش در پاسخ به این سوال که از پیوست به بارسا پشیمان است یا خیر بیان کرد: نه، هرگز. در زندگی چیزهایی که باید اتفاق بیفتد، اتفاق می‌افتد. من در تمام زندگی و حرفه‌ام جنگیدم. بسیار بلندپرواز و رقابتی هستم. می‌دانستم که می‌توانم در بازسا بازی کنم اما باید فرصت رقابت به من داده می‌شد.
برچسب ها: پیانیچ بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها