به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب : ۲۹۱۹۵۳
«پریان» مجددا تحت کنترل جبهه مقاومت ملی قرار گرفت

خبر خوب در شبی که از آسمان پنجشیر آتش می‌بارید

خبر خوب در شبی که از آسمان پنجشیر آتش می‌بارید
گروه بین ‌الملل: تهاجم مغول‌وار و بیرحمانه هزاران تروریست «مرکب از پشتون‌های پاکستانی و قندهاری» به فرماندهی رییس سازمان اطلاعات پاکستان که روز شنبه وارد کابل شده و در هتلی در این شهر تهاجم مزدوران خود علیه کوچکترین ولایت افغانستان را فرماندهی می‌کند، تا بامداد یکشنبه همچنان ادامه دارد.
لارا لوگان، خبرنگار فاکس‌نیوز شنبه شب به نقل از منابع خبری تایید کرد هتل سرنا در کابل، محل استقرار رییس ISI پاکستان، در واقع مرکز فرماندهی جنگ طالبان با مبارزان پنجشیر است. آمریکا میتواند با یک تلفن همه چیز را متوقف کند...!
با همه این‌ها، اما مجاهدین با وجود نابرابری نفرات و تسلیحات، خوشبختانه موفق به بازپس‌گیری ولسوالی پریان که روز جمعه به دست تروریست‌ها افتاده بود، شدند. تعداد زیادی از مهاجمان کشته، اسیر و تعدادی هم به ارتفاعات فرار کرده‌اند. تبادل آتش تا صبح امروز در پنجشیر ادامه داشت و به گفته ناظران، این حجم قساوت و درنده‌خویی تروریست‌های طالبان و القاعده که عموما از مزدوران پاکستانی تشکیل می‌شوند با تجهیزات پیشرفته آمریکایی بی‌سابقه بوده است. تاجیکان پارسی و ازبکان ترک پنجشیر یک تنه در مقابل اتحاد شوم آمریکا، پاکستان، قطر، ترکیه، عربستان، چین و متاسفانه سکوت حکومت ایران در حال مقاومت شرافتمندانه هستند اما در صورت تداوم چنین وضعیتی، آینده پنجشیر خطرناک خواهد شد.
برچسب ها: پنجشیر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها