به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۲۹۱۹۵۷

یو اس اوپن؛ جوکوویچ به دور جهارم صعود کرد

گروه ورزشی: نواک جوکوویچ با عملکرد درخشان خود از سد کی نیشیکوری گذشت.
یو اس اوپن؛ جوکوویچ به دور جهارم صعود کرد
در دور سوم مسابقات تنیس آزاد آمریکا از ساعت 22:00 در استادیوم آرتور اش، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به مصاف کی نیشیکوری رفت.
ست اول این مسابقه را می توان زیباترین ست آن‌ دانست چرا که این ست به تنهایی بیش از یک ساعت و نیم به طول انجامید و در نهایت تلاش دو طرف، این نیشیکوری بود که موفق شد در تای بریک با نتیجه 7-6 برنده این ست شود.
اما نوله که نمی خواست به این زودی رویای بیست و یکمین گرنداسلمش پایان یابد، در ست دوم نمایشی درخشان ارائه کرد و با نتیجه 6-3 برنده شد. در ست سوم نیز شرایط به کام جوکوویچ پیش رفت و بریک های فوق العاده او باعث شد تا در این ست نیز او 6-3 پیروز شود.

یو اس اوپن؛جوکوویچ به دور جهارم صعود کرد

ست پایانی بازی در حالی آغاز شد که جوکوویچ می خواست کار را همینجا تمام کند به همین منظور او دو بریک پیاپی را ثبت کرد و همین کار باعث شد تا او با نتیجه 6-2 پیروز این ست شده و در مجموع با حساب 3-1 برنده این بازی شود.
می توان گفت نیشیکوری امروز نمایش درخشانی از خود ارائه کرد اما نتوانست حریف مرد شماره یک تنیس دنیا شود. در مقاطعی از بازی نیز به نظر تنیسور ژاپنی از ناحیه گردن احساس درد می کرد. همچنین نواک جوکوویچ بارها در طول این بازی از هواداران حاضر درخواست تشویق بیشتر داشت و چند مرتبه تلاش کرد تا هواداران را تهییج کند.

یو اس اوپن؛جوکوویچ به دور جهارم صعود کرد
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها