به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۲۹۱۹۶۶

تمرین تیم ملی در قطر بدون اسکوچیچ (عکس)

گروه ورزشی: بازیکنان تیم ملی پس از مستقر شدن در قطر و منفی شدن تست کرونا، اولین تمرین را پیش از مصاف با عراق برگزار کردند.
تمرین تیم ملی در قطر بدون اسکوچیچ (عکس)
 یک روز پس از پیروزی برابر سوریه در اولین گام مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تیم ملی راهی قطر شد تا آماده دومین دیدار برابر عراق شود. ملی پوشان پس از ورود به کشور قطر بلافاصله آزمایش پی سی آر دادند و به قرنطینه رفتند و تا مشخص شدن جواب تست همین رویه ادامه داشت.
در نهایت عصر امروز با منفی شدن جواب تست اعضای تیم ملی، فرصت برای انجام اولین تمرین مهیا شد و ملی‌پوشان پس از طی کردن فاصله 20 دقیقه  از هتل تا محل تمرین، از ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه زیر نظر ماریو تات و دیگر مربیان تیم ملی، تمرینات خود را در ورزشگاه الدفنه قطر برگزار کردند.
تمرین تیم ملی در شرایطی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در قطر برگزار شد که دمای هوا 36 درجه و میزان رطوبت 68 درصد بود. دیدار دوم تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل عراق روز سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران در دوحه برگزار می شود.


 

 

 


از نکات قابل توجه اولین تمرین ملی پوشان در قطر غیبت وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ بود که یک روز دیرتر از سایر اعضای تیم با منفی شدن تست کرونا به قطر پرواز کرده اند و به نظر می رسد در دومین تمرین بالاخره شاهد حضور سرمربی کروات تیم ملی در تمرینات باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها