به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۹۲۰۳۷

یا ‎گاندو تعطیل شود یا ‎روحانی را محاکمه کنید

یا ‎گاندو تعطیل شود یا ‎روحانی را محاکمه کنید
گروه سیاسی: نماینده کاشمر در مجلس تاکید کرد که قوه قضائیه پرونده‌های مرتبط با دولت سابق را بررسی کند.
حجت الاسلام جواد نیک بین  در جلسه علنی مجلس و در تذکری خطاب به قالیباف و نمایندگان مجلس اظهار کرد: "بهتر است هیأت رئیسه مجلس دستوری به صدا و سیما بدهد که یا فیلم گاندو را تعطیل کند یا اینکه محاکمه حسن روحانی رئیس جمهور سابق را شروع کند."
او افزود: «کم کم صبر مردم سر آمده است؛ آقای اژه‌ای که پرونده‌های بزرگی را در این کشور بررسی کرده است و شجاعانه آن را به پایان رسانده‌اند، بایستی پرونده‌های تخلفاتی که مجلس یازدهم و کمیسیون اصل نود و... بررسی کرده و خیلی از خیانت‌هایی که دولت سابق انجام داده و پرونده‌های آن را به قوه قضائیه ارسال کرده است را بررسی کنند.»
نماینده کاشمر در مجلس  تصریح کرد: "مصلحتی که در عدم محاکمه حسن روحانی و تیمی که خیانت کرده‌اند، درست نیست. یا فیلم گاندو که هم اکنون پخش می‌شود دروغ است یا اینکه صحت دارد؛ اگر دروغ است بهتر است پخش آن را قطع کنند و اگر موضوعات مندرج در فیلم گاندو صحت دارد باید هر چه سریع‌تر روحانی و تیم منتسب به او را محاکمه کنند."


 
برچسب ها: روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها