به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۹۲۰۸۸

واژگونی پژو پرشیا در بزرگراه حکیم

واژگونی پژو پرشیا در بزرگراه حکیم
گروه حوادث: سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت جزئیات واژگونی پژو پرشیا در بزرگراه حکیم را تشریح کرد.سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو پرشیا در بزرگراه حکیم و برخورد شدید با جداول میانی بزرگراه خبر داد.

سرهنگ حمیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 09:50 صبح امروز در مسیر حکیم شرق به غرب رمپ ورودی به خیابان پیامبر، یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بود ناگهان از مسیر خارج شده و پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول میانی راه در همان محل متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می شتابند، تصریح کرد: ماموران پلیس راهور قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار راننده را از وسیله نقلیه بیرون کشیدند.

سرهنگ حمیدی افزود : تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب علت واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از صحبت با تلفن همراه اعلام کرد.وی با بیان اینکه تیم اورژانس راننده را در محل حادثه بصورت سرپایی مورد درمان قرار داد از رانندگان خودروها درخواست کرد: حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز در معابر خلوت جدا خودداری کنند.
مرجع : فارس
برچسب ها: حوادث رانندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها