به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۲۹۲۱۸۲

دلیل اقدام خودسرانه ۳ بازیکن استقلال معلوم شد

گروه ورزشی: معاون اجرایی استقلال در ارتباط با بازیکنانی که حاضر به همراهی با این تیم به امارات نشدند، توضیحاتی ارائه داد.
دلیل اقدام خودسرانه ۳ بازیکن استقلال معلوم شد
تیم فوتبال استقلال عصر روز یکشنبه برای انجام یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود طی چند سال اخیر راهی کشور امارات شد تا ۸ روز دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان برود.
سفر استقلال به امارات در حالی انجام شد که در عین تعجب همگان و در شرایطی که کمتر کسی تصورش را می‌کرد، سه بازیکن کلیدی این تیم به نام‌های رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر هر کدام به دلایلی که بیشتر به مسائل مالی ارتباط پیدا می‌کند، حاضر نشدند با کاروان تیم استقلال به امارات سفر کنند، تا یک‌بار دیگر این تیم در آستانه این دیدار حساس وارد حاشیه عجیبی شود.
در همین ارتباط با ناصر فریاد شیران، معاون اجرایی استقلال تماس گرفتیم تا دلایل عدم حضور این سه بازیکن و همچنین بهزاد غلامپور مربی گلرهای تیم را از او جویا شویم.
فریاد شیران ابتدا درخصوص مرادمند گفت: او پسر بسیار خوبی است و شخصاً برای او احترام زیادی قائل هستم، اما باور کنید مشکل او به استقلال چندان ارتباطی پیدا نمی‌کند. متأسفانه یکی از چک‌های او در دست افراد نادرستی افتاده و آن‌ها هرچند وقت یک‌بار وی را تحت‌فشار قرار می‌دهند و این در حالی است که ما و کادر فنی محترم، تا آنجا که توانمان بود به او کمک کردیم.
فریاد شیران در ارتباط با عدم سفر دانشگر هم اظهار کرد: مگر فراموش کردید که در جریان اختلاف مجیدی و این بازیکن، باشگاه از او حمایت کرد. باشگاه با وساطتی که انجام داد، شرایط حضور مجدد این بازیکن باارزش را در استقلال یک‌بار دیگر فراهم آورد تا او در این فصل هم با لباس آبی به میدان برود؛ این در حالی است که علی‌رغم این موضوع و حمایتی که باشگاه از او به عمل آورد، دانشگر قرارداد خود را برخلاف انتظار فسخ کرد، اما با این‌حال باشگاه بازهم نسبت به این مسئله با دیده اغماض رفتار کرد و با او یک قرارداد جدید منعقد کرد تا خدای‌ناکرده حاشیه‌ای به وجود نیاید.
معاون اجرایی باشگاه استقلال اضافه کرد: دانشگر هم مثل سایر بازیکنان بیش از ۵۰ درصد قرارداد خود را گرفته که این رقم کمی نیست. در جامعه‌ای که روزی ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند، این‌گونه پرداختن به مسائل مالی نمی‌تواند کار خوبی باشد.
فریاد شیران با اشاره به مشکلات رشید مظاهری نیز می‌گوید: درباره رشید هم همان‌طور که وکیل او گفته او مشکل مالیاتی داشته و همه می‌دانند که مشکل مالیاتی به باشگاه ارتباطی پیدا نمی‌کند و او با مبلغی که از استقلال گرفته باید این مشکل مالیاتی‌اش را حل می‌کرد. باشگاه همان‌طور که پیش از این هم گفته بود حدود ۸۰ درصد قرارداد او را تأمین کرده و تمام موارد انضباطی را به بعد از دیدار مقابل الهلال موکول کرده تا او با تمرکز کافی در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور پیدا کند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها