به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۹۲۱۸۴

مرور ده خطای جنایتکارانه روی مسی (عکس)

گروه ورزشی: تکل خشن لوییس آدریان مارتینز، بازیکن تیم ملی ونزوئلا، روی لیونل مسی باعث شد که صحبت‌های بسیاری درباره خطاهای متعددی که روی این بازیکن انجام می‌شود به گوش برسد.
مرور ده خطای جنایتکارانه روی مسی (عکس)
 لیونل مسی تنها به دلیل کیفیت بالا و تکنیک خارق العاده‌اش نیست که به عنوان بازیکنی فرازمینی شناخته می‌شود، بلکه به دلیل داشتن فیزیکی خاص است که باعث می‌شود شدیدترین خطاها را تاب آورده و مصدوم نشود. البته که این خطاها نیز آزاردهنده هستند اما بیرون فرستادن لیونل مسی از زمین آسان نیست. بازیکن شماره 10 آرژانتین در دیدار برابر ونزوئلا بار دیگر یکی از این خطاها را تجربه کرد و در این مطلب 10 خطای شدید روی او را بررسی خواهیم کرد.
 
خطای لوییس آدریان مارتینز
خطای شدیدی که مارتینز روز پنجشنبه روی مسی انجام داد جز یکی از شدیدترین خطاهای تاریخ روی این بازیکن به حساب می‌آید. این بازیکن چنان روی زمین افتاد که نگرانی تمام حاضرین در زمین و بیرون از زمین را به دنبال داشت. بازیکن شماره شش ونزوئلا به زانوی او ضربه محکمی زده بود. این ضربه ممکن بود سلامتی مسی را با خطر جدی مواجه کند. با این حال او برخاست و در جریان پیروزی 1-3 تیمش 90 دقیقه در زمین بازی کرد. اما برخی رسانه‌های مدعی شدند که او در هنگام خروج از اتوبوس تیم ملی در برزیل می‌لنگید. با این حال او تصاویری از این پیروزی ارزشمند منتشر کرد.


 
مانو تیریگروس
این خطا در هفته سی و دوم لالیگای فصل گذشته در دیدار بارسلونا برابر ویارئال انجام شد. همه از بی‌رحمی مانو تیریگروس متعجب شدند. او از مسی پا به توپ فریب خورد و مچ پایش را هدف گرفت. داور با کارت قرمز مستقیم این بازیکن را اخراج کرد.
 

 
سرخیو راموس و لاسانا دیارا
بارسلونا با نتیجه 0-5 برابر رئال مادرید به پیروزی رسیده بود و نقطه قابل توجه این دیدار خطاهای عامدانه سرخیو راموس و لاسانا دیارا روی لیونل مسی بدون هدف گرفتن توپ بود. با این حال خطایی که بیشترین آسیب را از بین دو نفر برای بازیکن شماره 10 آرژانتینی به دنبال داشت، خطای راموس بود که بلافاصله از زمین بازی اخراج شد، بازیکنی که امروز در پاری سن ژرمن هم تیمی لیونل مسی است.
 

 
این بار فقط راموس
بار دیگر در الکلاسیکوی بین رئال مادرید و بارسلونا، سرخیو راموس خطای شدیدی روی مسی انجام داد و با هر دو پا روی پای این بازیکن تکل زد تا توپ را از او بگیرد. خوشبختانه کاپیتان آرژانتین موفق شد از روی تکل خشن راموس پریده و از آسیب دیدگی حتمی جلوگیری کند.
 
په‌په اجتناب ناپذیر
بدون شک رئال مادرید در آن بازه زمانی دو مدافع میانی داشت که رویارویی با آنها ترسناک بود و همیشه خطاهای شدیدی را به همراه داشت. مسی در آن بازی موفق شد از سد په‌په عبور کند اما پس از آن مدافع پرتغالی تکل خشنی روی پای او زد که ارتفاعش تا مچ پای این بازیکن می‌رسید.
 

 
آسیر دل اورنو
این اولین خطای شدیدی بود که در زندگی حرفه‌ای مسی روی او انجام می‌شد. در بازی لیگ قهرمانان برابر چلسی در استمفوردبریج بود که آسیر دل اورنو به زانوی بازیکن آرژانتینی ضربه زد. ممکن بود لئو مصدومم شود و نتواند فصلی که منجر به قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان شد را به پایان برساند.
 

 
اویفالوشی
بارسلونا در ویسنته کالدرون، ورزشگاه قدیمی اتلتیکو مادرید، به مصاف این تیم رفته بود که اویفالوشی، مدافع اتلتیکو، مستقیما روی مچ پای مسی رفت و نشکستن پای او شبیه به معجزه به نظر می‌رسید.
 
 

 
آموربیتای جنایتکار
دیدار دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در اسپانیا معمولا بسیار پرتنش است. با این حال کسی که به این تنش دامن زد، فرناندو آموربیتای ونزوئلایی بود که با کف کفش مستقیما به صورت لئو ضربه زد. این حرکت باید علاوه بر کارت قرمز، با محکومیت به زندان هم جریمه می‌شد.
 
ضربه مدل به قفسه سینه
تیم آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکای 2015 در پایتخت شیلی به مصاف تیم ملی این کشور رفت. گری مدل، بازیکن سابق بوکاجونیورز، در این بازی در جریان جدالی بر سر توپ به قفسه سینه مسی لگد زد. ویلمار رولدان، داور کلمبیایی، او را تنها با کارت زرد جریمه کرد.
 

 
فیلیپ لوییس
بار دیگر در رویارویی بارسلونا با اتلتیکو مادرید دیه‌گو سیمئونه بود که فیلیپ لوییس، بازیکن برزیلی، به زانوی کاپیتان آرژانتین ضربه زد و در نهایت از زمین بازی نیز اخراج شد.
 

 
دیگر خطاهای خطرناک روی مسی
بعضی از خطاها جایی در بین 10 خطای خطرناک روی مسی نداشتند اما از بین آنها می‌توان به خطای فابرا، اسمالینگ که باعث خونریزی او در دربی کاتالونیا شد، پائو لوپز و مارسلو در الکلاسیکو اشاره کرد.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها