به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۹۲۱۸۸

احتمال رونمایی زودهنگام از گلکسی M۲۲

احتمال رونمایی زودهنگام از گلکسی M۲۲
گروه فناوری: سری M تلفن‌های هوشمند سامسونگ همواره با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار مشتریان قرار گرفته است. حال گفته می‌شود این غول کره‌ای قصد دارد به زودی از جدیدترین گوشی مقرون به‌صرفه خود رونمایی کند.گوشی‌های سری M سامسونگ در دسته محصولات مقرون به‌صرفه‌ سامسونگ قرار دارند. به همین دلیل استقبال از آنها باعث شده اخبار زیادی پیرامون گلکسی M22 منتشر شود.

به گزارش رسانه SamMobile صفحه پشتیبانی روسی مربوط به این محصول توسط سامسونگ رونمایی از گلکسی M22 بزودی اتفاق خواهد افتاد.با توجه به شایعات گفته می‌شود این گوشی از یک صفحه نمایش سوپر آمولد ۶.۴ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۶۰۰، نسبت صفحه نمایش ۲۰:۹ همراه نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، پردازنده مدیاتک هلیو G80، حافظه رم ۴ و حافظه رام ۱۲۸ گیگابایتی و پشتیبانی از microSD تا ۱ ترابایت بهره می‌برد.

در زمینه سیستم دوربین گفته می‌شود گلکسی M22 از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. بعلاوه گفته می‌شود احتمالا از طراحی ناچ قطره‌ای در این دستگاه استفاده شود.

هم‌چنین شایعات حاکی از آن است گوشی خوش قیمت پیشرو در حقیقت همان گلکسی A22 بوده و سخت‌افزار آنها هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهد داشت.البته پیش از این نیز ما شاهد حرکتی مشابه در دیگر کمپانی‌ها بوده‌ایم. دلیل این در حقیقت معرفی محصولی جداگانه با قیمتی کمتر است تا کاربران بیشتری بتوانند به محصولات شرکت دست پیدا کنند.

طبق گزارشات گوشی مقرون به‌صرفه پیشرو در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید همراه یک باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپری با برچسب قیمتی ۲۸۵ دلار در اختیار مشتریان و طرفداران این سری قرار خواهد گرفت.با توجه به مشخصات لو رفته از گلکسی M22، به نظر شما این گوشی نسبت به قیمت اعلام شده ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
برچسب ها: موبایل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها