به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۲۹۲۳۱۳
پاکستان؛پدرخوانده تروریست‌های طالبان، القاعده و داعش

بنویسیم پاکستان، بخوانیم «ناپاکِ‌ستان»

بنویسیم پاکستان، بخوانیم «ناپاکِ‌ستان»
گروه بین‌الملل: برترین‌ها: خبر این بود: ‏گزارش‌های رسیده حاکی از این است که نیروی هوایی ⁧‫پاکستان‬⁩ با استفاده از پهپاد برخی از مناطق را در ⁧‫پنجشیر‬⁩ افغانستان بمباران کرده است. ضیا آریانژاد نماینده سمنگان در پارلمان ⁧‫افغانستان‬⁩ با تایید این خبر گفت نیروی هوایی پاکستان از بمبهای هوشمند برای حمله به پنجشیر استفاده کرده است.
 
واکنش کاربران در این خصوص را بخوانید: 
جواد حیدریان نوشت: ‏⁦PakistanIsBombingPanjshir‬⁩ این هشتگ را دوستان افغانستانی پیشنهاد داده‌اند که استفاده و ترند شود در واکنش به دخالت آشکار دولت پاکستان درقتل‌عام مردم ⁧‫پنجشیر‬⁩ و همدستی با تروریست‌های طالبان، القاعده و داعش.
هوشمند نوشت: طالبان چند روز همه‌جانبه حمله کرد و نتونست پنجشیر رو بگیره. حالا گویا با کمک ارتش پاکستان داره حمله زمینی و هوایی می‌کنه. من آدم حماسه‌سرایی برای پنجشیر و نیروهای مقاومت نیستم اما جدا تا همین الان هم کار بزرگی کردند.
صحرا کریمی، فیلمساز افغان نوشت: طیاره‌های بی‌سرنشین پاکستانی‌ها به کمک طالبان برای حمله به دره پنجشیر شتافته‌اند! الهی سر به نیست و نابود شوی پاکستان.
میرا قربانی‌فر: ‏درصورت تایید خبرها درباره بمباران ⁧‫پنجشیر‬⁩ توسط ⁧‫پاکستان‬⁩، شرمساری ابدی آن چه رخ داد، برای ابد روی دوش این کشورباقی می‌ماند. روی دوش این کشور وجهان بی‌تفاوتی که ایستاد و تماشا کرد چطور پنجشیر و مردمش هدف قتل‌عام سیستماتیک شدندواین دره چطور به خون کشیده شد.
میثاق نوشت: ‏پاکستان داره از زمین و هوا به ⁧‫پنجشیر‬⁩ حمله می‌کنه چون اگر پنجشیر دوام می‌آورد، این سوال بلند‌تر از قبل مطرح می‌شد که: چطور طالبانی که از فتح یک منطقه کوچک عاجزه، تونست در عرض چند روز کل افغانستان رو قبضه کنه؟ همه دنیا دست به یکی کرده‌ن که خاک بریزند روی فضاحتی که بار آورده‌ند.
پیتپیتاک نوشت: ‏⁧‫پاکستان‬⁩ سالهاست محل اَمنِ تربیت، تجهیز و اختفای انواع گروه‌های تروریستی هست. از جمله کشورهای دارای بمب اتم هم هست. الان هم با تجهیزات سنگین و هوشمند در حمایت از ⁧‫طالبان‬⁩ مشغول بمباران ⁧‫پنجشیر‬⁩ و مقاومت مردم ⁧‫افغانستان‬⁩ هست.




ورود ارتش متجاوز پاکستان به پنجشیر
...
بعد از حملات پی‌درپی پهپادهای ارتش پاکستان و هجوم کماندوهای آنها که موازنه جنگ را در پنجشیر را به نفع طالبان تغییر داد، حالا دست کم ۲۱ هلیکوپتر و جنگنده ارتش پاکستان وظیفه انتقال و جابه‌جایی سریع نیروها، فرمانده‌هان و مقامات طالبان را در مناطق مختلف دره پنجشیر اجرا می‌کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها