به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۲۹۲۵۷۳

گسترش کتابفروشی آنلاین آمازون در بریتانیا

گسترش کتابفروشی آنلاین آمازون در بریتانیا
گروه فرهنگی: شرکت فروشگاه‌های آنلاین آمازون اعلام کرده است که در نظر دارد کار کتابفروشی و به‌طور کلی فروشگاه‌های آنلاین خود را در بریتانیا افزایش دهد .شرکت فروشگاه‌های آنلاین آمازون اعلام کرده است که در نظر دارد کار کتابفروشی و به طور کلی فروشگاه‌های آنلاین خود را در بریتانیا افزایش دهد و به همین منظور درصدد استخدام 2500 کارمند جدید در این کشور است. مسئولان آمازون می‌گویند تبلیغات و فروش مجازی در بریتانیا در دوران کرونا رشد زیادی گرفته است.
 
آمازون در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که با افزایش گستره کار خود در بریتانیا و کشورهای دیگر حدود 40هزار شغل جدید در کشورهای بریتانیا، هندوستان، آلمان و ژاپن ایجاد خواهد شد. در حال حاضر بیش از 55هزار نفر در بریتانیا برای شرکت آمازون کار می‌کنند که 10هزار نفر از این تعداد سال جاری به کادر آمازون اضافه شده‌‌اند.
 
طبق آمارهای منتشرشده توسط آمازون گفته می‌شود در دوران کرونا فروش آنلاین محصولات و کتاب‌های آمازون افزایش قابل ملاحظه‌ای گرفته است و به خاطر همین آمازون قصد دارد به این نیازها پاسخ دهد. قرار است نیروهای جدیدی در دفاتر آمازون در شهرهای لندن و منچستر مشغول کار شوند.
برچسب ها: کتاب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها