به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۲۹۲۵۸۶

تزریق فایزر و مدرنا با رقم‌ نجومی در ایران مال

تزریق فایزر و مدرنا با رقم‌ نجومی در ایران مال
گروه فیلم: اخیرا فیلمی از تزریق واکسن فایزر و مدرنا منتشر شده که فرد ارسال‌کننده می‌گوید  این فیلم مربوط به  مجموعه تجاری ایران مال واقع در اتوبان خرازی تهران است.در این فیلم فردی در ایران در حال تزریق واکسن مدرناست. طبق گفته وی، واکسن فایزر در محل مربوطه با قیمت هر دوز ۱۵ میلیون تومان (دو دوز ۳۰ میلیون تومان) و واکسن مدرنا با قیمت هر دوز ۱۲ میلیون تومان (دو دوز ۲۴ میلیون تومان) به فروش می‌رسد و تزریق می‌شود.

طبق بررسی ها مشخص شد واکسیناسیون مجموعه ایران مال زیر نظر وزارت بهداشت و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت می‌گیرد.جلیل کوهپایه زاده، رئیس این دانشگاه در این باره اظهار کرد: به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد و کاملا تکذیب می‌کنم.

عشرتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز گفت: ما در ایران مال نه واکسن فایزر داریم و نه مدرنا، اگر این واکسن‌ها درمجموعه بود خودم تزریق می کردم و چنین چیزی امکان ندارد. این دروغ ها زیاد است و می‌توان به راحتی چنین فیلم‌هایی ساخت ولی اینکه بشود چنین زنجیره حساسی را وارد مجموعه کرد، غیرممکن است.

همچنین، سمیع زاده نماینده ایران مال در امور واکسیناسیون نیز در واکنش به انتشار این فیلم تصریح کرد: این فیلم‌ها مونتاژ هستند زیرا واکسن‌هایی مثل فایزر به یخچال و تجهیزات ویژه نیاز دارند و باید زنجیره سرمایش کاملا رعایت شود و به هیچ وجه نمی‌توان به راحتی آن را وارد کشور کرد.او افزود: هرکسی می تواند در یک فضایی این فیلم را بگیرد و به اسم مجموعه ما منتشر کند ولی به طور کلی من این مسئله را صد در صد و قطع به یقین تکذیب می‌کنم.
در ادامه فیلم ارسال شده را مشاهده می‌کنید:
....
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها