به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۲۹۲۵۹۳

هر 3 گل تیم ملی با پاس مهاجمان

هر 3 گل تیم ملی با پاس مهاجمان
گروه ورزشی: یک اتفاق جالب در بازی عراق – ایران در دوحه رخ داد. هر سه گل تیم ملی در این بازی روی پاس مهاجمان به ثمر رسید.
پاس گل نخست  تیم ملی در بازی با عراق را مهدی طارمی داد. او وقتی در جناح راست خط دفاعی حریف صاحب توپ شد رو به جلو علیرضا جهانبخش را خوب دید و سانتر مورب او روی تیر دو دقیق روی سر علیرضا جهانبخش نشست و ضربه این بازیکن تبدیل به گل نخست شد.
پاس گل دوم را سردار آزمون داد. در یک ضد حمله سردار آزمون تحت فشار توپ را پشت خط دفاعی حریف برای مهدی طارمی پاس داد و این بازیکن با بدن توپ را کنترل کرد و رو به دروازه در موقعیت تک به  تک قرار گرفت و ضربه آرام او تبدیل به گل دوم شد. و  پاس گل سوم را هم کریم انصاری فرد داد. کاپیتان تیم ملی در دقایق پایانی بازی در موقعیتی مشابه با مهدی طارمی، علی قلی زاده را خوب دید با این تفاوت که پاس برای علی قلی زاده روی زمین بود. او با یک کنترل و یک بدن مدافع مستقیم را محو کرد و در نهایت ضربه آرامش به زاویه مخالف دروازه بان تبدیل به گل سوم شد.
 این یک اتفاق جالب در دوحه بود. اینکه مهاجمان تیم ملی علاوه بر موقعیت طلبی در موقعیت سازی هم خوب عمل می کنند. زوج مهدی طارمی و سردار آزمون نشان دادند یک زوج زهردار هستند و می توانند از سد دفاعی هر تیمی عبور کنند.
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها