به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۹۲۶۳۱

چرا سریال تازه عیاری هنوز به آنتن نیامده است؟

چرا سریال تازه عیاری هنوز به آنتن نیامده است؟
گروه فرهنگی: کیانوش عیاری، کارگردان سینما و تلویزیون، اعلام کرد سریال «۸۷ متر» آماده پخش است، ولی مدیران تلویزیون چون نگران بودند شاید یکی دو قسمت کار در میانه راه به موقع نرسد، ترجیح دادند مجموعه‌ای دیگر را روی آنتن ببرند.

کیانوش عیاری که این روزها درگیر رساندن «۸۷ متر» به آنتن تلویزیون است، درباره آماده شدن این سریال توضیح داد: «اگر کار از دو هفته پیش هم روی آنتن می‌رفت، ما آن را می‌رساندیم اما در حال حاضر یک‌سری کارهایی است که انجام می‌دهیم. نگرانی شبکه یک از این بابت بود که در میانه راه یک قسمت آماده نباشد و این نگرانی، تلویزیون را به این تصمیم واداشت که سریال دیگری به نام «افرا» را روی آنتن ببرد.»

این کارگردان، درباره آثاری که در شبکه نمایش خانگی توسط کارگردانان سینما و تلویزیون ساخته می‌شوند و این‌که آیا تمایلی به ساخت مجموعه برای پلتفرم‌ها دارد، گفت: «من شناخت چندانی از شبکه‌های نمایش خانگی ندارم اما فکر می‌کنم یک‌سری اتفاقاتی در حال افتادن است و این خوب است. راجع به خودم هم نمی‌دانم چون من دنبال این هستم که فیلم سینمایی بسازم. از سال ۹۵ فیلم نساخته‌ام و متاسفانه الان سینما در رکود است.

به همین دلیل افرادی که می‌خواهند زندگی و کار کنند، به سمت این مدیوم‌ها می‌روند و کار انجام می‌دهند. ایرادی هم ندارد، اگر مردم خوش‌شان بیاید، چه فرقی دارد که در سالن سینما کاری را ببینند یا صفحه تلویزیون خانه‌شان. چه در یک قسمت دو ساعته ببینند و چه در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای؛ مهم رضایت تماشاگر است.»
برچسب ها: کیانوش عیاری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها