به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۹۲۷۳۵

جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد

جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد
گروه فیلم:یک عروسی عجیب و نادر در ترکیه برگزار شد که طی آن دو برادر دوقلو با خواهرانی دوقلو در یک روز ازدواج کرند.ازدواج دوقلو‌ها با دوقلو‌های دیگر در همه جای دنیا برای مردم جذاب است و در سراسر جهان نیز بار‌ها انجام شده است. به تازگی برادران دوقلو با دو خواهر دوقلوی دیگر در ترکیه ازدواج کردند و برگزاری این مراسم خبرساز شد.

 این مراسم ازدواج عجیب در ایالت آدیامان برگزار شد. در این گزارش آمده که دو داماد دوقلو ابوذر و جعفری کوپرال هستند و با دوقلو‌هایی به نام نورگل و نورسل تپه ازدواج کردند. در این مراسم عروسی شهردار و مقامات ایالت آدیامان نیز حضور داشتند و گفتند برای اولین بار است که در چنین مراسم زیبایی شرکت می‌کنند.جواری کوپرال، پدر این دو جوان می‌گوید: "ما از طریق خانواده و دوستان باهم آشنا شدیم و عروس‌های دوقلوی خودمان را پیدا کردیم. این تقدیر ما بود و از آن خیلی خوشحالیم. "در ادامه ویدئوی جشن عروسی این عروس و داماد‌ها را مشاهده می‌کنید:
.....
برچسب ها: عروسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها