کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کومان: از جدایی لیونل مسی نابود شدم

17 شهريور 1400 ساعت 13:43

گروه ورزشی: رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، می‌گوید که جدایی لیونل مسی از این باشگاه برای او بسیار دردناک بوده است.


کومان مصاحبه مفصلی با نشریات اسپانیایی موندو دیپورتیوو و اسپرت انجام داده و در این گفتگو درباره مسائل مختلفی چون جدایی لئو مسی، پیشرفت ریکی پوچ در ابعاد مختلف، پیشرفت فیزیک ساموئل اومتیتی در هفته‌های اخیر و جذب لوک دی یونگ صحبت کرده است.

لاپورتا:« من همکاری با رییس فوتبالی را می‌پسندم، کسی که مایل به صحبت با بازیکنان باشد و در جلسات تمرینی شرکت کند. من صحبت با او را دوست دارم اما بعضی مکالمات باید خصوصی بمانند. گاهی مسائل بیش از آن چه باید در رسانه‌ها مطرح می‌شوند. لحظات سختی وجود داشته که یکی از آنها پایان فصل گذشته و دیگری هفته گذشته بود. یک بار دیگر رییس باشگاه همه چیز را علنا اعلام کرد و کار را بسیار خوب پیش برد. من این شیوه را دوست دارم. رابطه خوبی با او دارم. همه ما به دنبال کسب قهرمانی برای بارسا هستیم. می‌دانیم که زمان دشواری برای بسیاری از مسائل است اما رو به جلو می‌رویم.»

اومتیتی و ریکی پوچ:« من همیشه به دنبال بهترین‌ها برای باشگاه و پیروزی در مسابقات هستم. من به این دو بازیکن اشاره نمی‌کنم، بلکه به صورت کلی حرف می‌زنم. مربی همیشه به دنبال قوی‌ترین تیم است و هر بازیکن این موقعیت را دارد که در تمرینات به مربی نشان دهد که شایسته فرصت‌های بیشتر است. بازیکنان بسیاری در میانه زمین حضور دارند. تنها راه موفقیت تلاش و کار است. اومتیتی این فصل از نظر فیزیکی بهتر شده است. ریکی باید در بعضی موارد پیشرفت کند.»

مسی:« من از جدایی مسی نابود شدم. این کلمه درست است. من در جریان مشکلات باشگاه با فرپلی مالی بودم اما همیشه امید داشتم که او زندگی حرفه‌ای خود را در این باشگاه به پایان برساند. این پایانی ناراحت کننده بود. ما باید به دنبال راه حل‌های فوتبالی در خط حمله باشیم. مسی استعدادی است که باعث پیروزی شما در مسابقات می‌شود. مشخص است که جای گل‌های او در تیم خالی خواهد بود.»


 
تمدید قرارداد:« من کاملا استقبال می‌کنم. برای ادامه کار به عنوان مربی بارسا هیجان زده هستم. امیدوارم بتوانم علیرغم شرایط سخت امروز باشگاه، سال‌ها به کارم ادامه دهم. امیدوارم در سه، چهار یا پنج سال آینده همچنان روی این نیمکت بنشینم. البته چیزی که در مدت حضورم در این باشگاه تجربه کردم بسیار خاص است. هر اتفاقی برایم رخ داده است!»

جذب لوک دی یونگ:« از ابتدای ماه آگوست با لوک دی یونگ در ارتباط بودم چون از روز اول به باشگاه گفته بودم که دوست دارم بازیکنی شبیه به او در تیم داشته باشم. چون از موقعیت تیم و مصدومیت آگوئرو، آنسو فاتی، دمبله و کوتینیو آگاه بودم. ما از او استفاده خواهیم کرد و به این بازیکن نیاز داشتیم. به باشگاه گفتم و مسئله گریزمان در دو روز آخر پنجره مطرح شد. می‌شد که او را در بازه زمانی کوتاهی جذب کرد چون من از پیش صحبت‌ها را انجام داده بودم. همیشه شگفت‌زده می‌شدم که بارسا بازیکنی مانند لوک را در ترکیب خود نداشته است. بازیکنی که می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد و باتجربه است. من دو سال در تیم ملی با او کار کردم و در دیدارهای بسیاری نشان داد که کیفیت لازم برای حضور در کنار ما را دارد.»


کد مطلب: 292743

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/292743/کومان-جدایی-لیونل-مسی-نابود-شدم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir