به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۹۲۸۲۸

شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان

شرایط ورود دانشجویان ایرانی به گرجستان
گروه جامعه: سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان بر اساس ایمیل دریافتی از اداره کل بین الملل وزارت آموزش و علوم گرجستان، آخرین شرایط و مقررات ورود دانشجویان ایرانی به این کشور را اعلام کرد.
بنا بر اعلام سفارت کشورمان در گرجستان، این شرایط به شرح ذیل است:
"دانشجویان ایرانی برای ورود به گرجستان باید نسبت به ثبت نام و پر کردن فرم الکترونیکی از طریق سایت https://registration.gov.ge/pub/form/22/abrckq/ اقدام نمایند.
دانشجویان خارجی پس از اخذ مجوز وزارت آموزش و علوم گرجستان، هنگام ورود باید تست منفی PCR با اعتبار 72 ساعته را به همراه داشته باشند و پس از ورود به محل قرنطینه منتقل شوند. مدت قرنطینه 8 روز می باشد. محل قرنطینه توسط وزارت بهداشت گرجستان تعیین می گردد. هزینه قرنطینه بر عهده دانشجو است. دانشجویان پس از پایان قرنطینه باید مجددا با هزینه خود نسبت به انجام تست PCR اقدام کنند.
دانشجویان خارجی که مدرک واکسیناسیون را ارائه نمایند (یک دوز واکسن johnson&Johnson و دو دوز سایر واکسن مورد تائید سازمان بهداشت جهانی) یا مدرک ابتلا به کووید در 100 روز گذشته (تست مثبت PCR ) همراه با مدرک دریافت یک دوز واکسن مورد تائید سازمان بهداشت جهانی (باید 14 روز از واکسیناسیون گذشته باشد) از قرنطینه اجباری معاف خواهند بود.ضمناً همه دانشجویان ایرانی باید در خصوص مجوز ورود با دانشگاه های خود تماس بگیرند و از معتبر بودن مجوز مطلع شوند"
لازم به یادآوری است؛ دانشجویان ایرانی پس از اطمینان اخذ مجوز ورود از دولت گرجستان نسبت به تهیه بلیط (سفارت هماهنگی لازم برای برقراری پرواز با ایرلاین ها به عمل خواهد آورد) اقدام نموده و اطلاعات پروازی شامل شرکت هواپیمایی، تاریخ و ساعت پرواز و مرز ورودی را از یک هفته قبل ار پرواز برای دانشگاه ارسال نموده و از آن ها درخواست نمایند تا این اطلاعات را برای وزارت علوم و پلیس مرزی ارسال نمایند تا نتیجه نهایی به دانشجو و دانشگاه منعکس گردد.



 
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها