کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید سعید لواسانی: گفتند متعارف نیستی برو!

امام جمعه افشاکننده و نامتعارف بركنار شد!

18 شهريور 1400 ساعت 16:38

گروه سیاسی: حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان با انتشار پیامی اعلام کرد: ۱۹ شهریورماه آخرین نماز جمعه به امامت او در این شهر برگزار می‌شود.


در پیام حجت الاسلام لواسانی بیان شده است: جمعه این هفته آخرین نماز جمعه در لواسان را اقامه می‌کنم. خدا را شکر که هفت سال توفیق داد و خدا را شکر که با نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این بار از دوشم برداشته شد. در ادامه این پیام گفته شده است: راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام عزیز ما با مشارکت مردم، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه بی‌ملاحظه با فساد به نتیجه می‌رسد و این مهم در درجه اول وظیفه روحانیت انقلابی است. رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی شمیرانات در بخش دیگری از پیام خود اعلام کرده است: رهبری حکیم ما هم از ما طلبه‌ها همین توقع را دارند و الحمدلله و به فضل الهی تا جان در بدن دارم، این راه را ادامه می‌دهم. لواسانی در ادامه تاکید کرده است: دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛  لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. از کمبودهای خود هم به خدای تعالی پناه می‌برم. امام جمعه لواسان همچنین افزود: ‌به بنده ایراد می‌گرفتند که تو ⁧ امام جمعه⁩ متعارفی نیستی. گفتم: خودم انتخاب کردم که از این کلیشه‌ها بیرون باشم. من انقلابی وفادار به اهداف امام هستم، به این دلیل باید سد محافظه‌کاری خیال‌پردازانه و مصلحت‌اندیشی خانمانسوز را می‌شکستم.

* گفتنی اینكه لواسانی طی چند ساله اخیر به شدت در مقابل مافیای زمین خواری، ساخت‌و سازهای غیرقانونی توسط آقازاده‌ها و فسادهای مالی موضع‌گیری می‌كرد و با جریان‌های عدالتخواه در افشای فساد اقتصادی برخی از مسئولان و صاحبان نفوذ در لواسانات همدلی و همکاری ویژه ای داشت.


کد مطلب: 292875

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/292875/امام-جمعه-افشاکننده-نامتعارف-بركنار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir