به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۹۲۹۰۳

نماینده اهواز: مردم خوزستان ناراضی‌اند

نماینده اهواز: مردم خوزستان ناراضی‌اند
گروه سیاسی:نماینده اهواز در مجلس  با بیان اینکه به صرف کلمه "استاندار ویژه" مشکلات خوزستان حل نمی‌شود، گفت: تا زمانی که بحث انتقال آب در دولت‌ها مطرح باشد، مردم خوزستان ناراضی هستند.
سید کریم حسینی در آیین تکریم‌ و معارفه استاندار خوزستان اظهار کرد: خوزستان با انباشت مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها نیاز به حضور میدانی و میدان گسترده فعالیت و خدمت دارد و در این زمینه الزامات خدمت نیز باید فراهم شود.
 وی افزود: مدیران سالم، امین و کارآمد باید در میدان حضور داشته باشند تا بتوانند نسبت به حل مشکلات استان اقدام کنند.نمایندگان خوزستان قطعا در تعیین مدیران استانی دخالت نمی‌کنند، به شرطی که ببینند واقعا مدیران کارآمد و خدوم در استان فعالیت می‌کنند. انسجام میان نمایندگان و همراهی نمایندگان با استاندار جدید خوزستان قطعا وجود خواهد داشت.‌ نمایندگان خوزستان حداکثر انسجام و همراهی را دارند و مدیران خدوم و کارآمد را تقویت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه به صرف کلمه "استاندار ویژه" مشکلات خوزستان حل نمی‌شود، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و حضور در استان باید در یک بازه زمانی ۵ تا ۱۰ سال معافیت مالیاتی در نظر گرفته شود. خوزستان اگر بخواهد توسعه داشته باشد معافیت مالیاتی می‌تواند یک راه‌حل باشد. سهم خوزستان از ۳ درصد نفت هیچ است و باید سهم استان را در این زمینه به صورت واقعی پیگیری و تثبیت کرد تا بتوانیم خوزستان را به سمت جلو ببریم.
حسینی عنوان کرد: باید بتوانیم صندوق توسعه استانی برای خوزستان با منابع و مصارف مشخص داشته باشیم تا بخشی از مسیر توسعه را بپیماییم‌.
وی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو گفت: متاسفانه یک طرح انتقال ظالمانه و غیرمنصفانه به اسم ونک-سولگان در حال دریافت مجوز محیط زیست است. در این خصوص باید گفت تا زمانی که بحث انتقال آب در دولت‌ها مطرح باشد، مردم خوزستان ناراضی هستند. اگر این طرح به مراحل اجرا برسد، اولین استیضاح مجلس یازدهم به اسم وزیر نیرو ثبت خواهد شد.
برچسب ها: خوزستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها