به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۹۲۹۶۸

اولین کشور اروپایی محدودیت‌های‌کرونا را لغو‌کرد

اولین کشور اروپایی محدودیت‌های‌کرونا را لغو‌کرد
گروه جامعه:دانمارک به عنوان اولین کشور اروپایی اقدامات ضد کرونایی را به طور کامل لغو کرد. مدت اجرای مقرراتی که عفونت ویروس کرونا کووید 19 را به عنوان یک بیماری بسیار خطرناک تعریف می کند ، امروز منقضی می شود.  این مطلب را روزنامه پولیتیکو اطلاع  داده است.همراه با خاتمه اجرای این مقررات، توافق درباره برداشته شدن تدریجی محدودیت ها، که بر اساس آن رعایت تمام اقدامات محدود کننده باقی مانده در کشور اول اکتبر لغو می شد، اعتبار خود را از دست داد.


اکنون ، در سراسر کشور ، دیگر نیازی به گذرنامه برای ورود به رستوران ها ، سالن های ورزشی و کلوب های شبانه نیست ؛ کودکان در صورت تماس با فرد مبتلا به کووید 19، دیگر فوراً به خانه فرستاده نمی شوند. قرنطینه فقط برای بیماران مبتلا به کرونا معتبر خواهد بود. شهروندان سالم می توانند به سرکار و کودکان  به مدارس بازگردند.

قصد مقامات دانمارک برای لغو کلیه اقدامات بهداشتی ضد کرونایی تا 10 سپتامبر در پایان ماه اوت  اعلام شد. بولتن مربوطه توسط وزارت بهداشت دانمارک توزیع شد. مگنوس چونیک، وزیر بهداشت دانمارک سطح واکسیناسیون در این کشور را بسیار بالا ارزیابی کرد. وی همچنین اذعان کرد که پس از برداشته شدن محدودیت ها، اگر وضعیت اپیدمیولوژیک در دانمارک  ناگهان بد شود ،  امکان بازگشت به این محدودیت ها وجود خواهد داشت.
برچسب ها: کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها