به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۲۹۳۰۶۱

رئیسی: رفع مشکلات نیازمند اقدام و عمل است

رئیسی: رفع مشکلات نیازمند اقدام و عمل است
گروه سیاسی: رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیاری در  استان خراسان جنوبی انجام شده و چهره امروز این منطقه و استان با قبل از انقلاب کاملا متفاوت است، گفت: این منطقه ازظرفیت های بسیار ارزشمندی از جمله معادن برخوردار است که متاسفانه بخش زیادی از آن معطل مانده و باید با تلاش و اقدامات فوری احیا و فعال شود.
سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در اجتماع مردم طبس  با بیان اینکه مردم این خطه در موضوع کرونا بسیار خوب عمل کردند،‌ گفت: در توجه و کمک مومنانه به محرومین و کسانی که مشکل مالی داشتند، مردم این منطقه از زن و مرد، پیر و جوان کارهای خداپسندانه ای انجام دادند.
وی گفت: بنای ما این است که با فعل ماضی با مردم سخن بگوییم یعنی بگوییم این اقدامات انجام شد، "می‌شود" زیاد گفته شده ما نمی‌خواهیم خیلی به می‌شودها اتکا کنیم ولی چیزی که برنامه دولت است را دنبال می‌کنیم. احساس ما این است که ان شاءالله مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد و این به شناخت مشکل و مساله‌شناسی و شناخت راهکارهای برون‌رفت از مشکلات و حل مساله و تعیین اولویت‌ها و عزم و اراده جدی برای یک کار میدانی نیاز دارد که مجموع این اقدامات هم به اعتماد عمومی تبدیل می‌شود.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها