به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۹۳۱۴۵

سرقت خودرو‌های داخلی بسیار آسان شده است

سرقت خودرو‌های داخلی بسیار آسان شده است
گروه حوادث: رئیس پلیس پایتخت گفت: سرقت خودروهای تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در تمام دنیا موضوع تقویت ایمنی خودروها توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های خودروسازی باب شده است و بر روی این موضوع در حال انجام فعالیت‌های ویژه خود هستند.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث مهمی که خودروسازهای دیگر کشورها به آن توجه دارند این است که بر روی ایمن کردن خودروهایشان در بحث جلوگیری از سرقت خود وسیله نقلیه و همچنین اقلام داخل آن مانند: ضبط، رینگ و ... نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: اگر کاپوت خودروی خارجی را بالا بزنید و داخل موتور آن را بررسی کنید متوجه می‌شوید که هر سال نسبت به سال قبل تفاوت‌هایی در نوع و مدل خودروها ایجاد می شود.وی افزود: توقع ما از خودروسازان داخلی این است که در بحث ایمنی و کاهش تلفات در بحث رانندگی، کیفیت تولیدات خود را افزایش بدهند.رئیس پلیس تهران گفت: سرقت خودروهای تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است و متاسفانه بر روی ایمنی خودروها اقدامی آن طور که باید و شاید انجام نشده است.
برچسب ها: سرقت خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها