به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۹۳۲۰۳

تازه‌ترین وضعیت ویروس کرونا در پایتخت

تازه‌ترین وضعیت ویروس کرونا در پایتخت
گروه جامعه:فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا در پایتخت، توضیحاتی ارائه داد. علیرضا زالی، با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در تهران، گفت: تعداد مراجعان سرپایی به بخش‌های درمانی و بهداشتی به زیر ۲۰ هزار نفر در روز رسیده است.

وی افزود: تعداد بستری‌ها در بخش‌های عادی و ویژه نیز کاهش یافته و این امر نشان می‌دهد الگوی بیماری در حال تنزل است.زالی در عین حال تاکید کرد: اما همچنان ۲۵۰۰ بیمار بدحال در بخش‌های ویژه بستری هستند و کاهش آمار فوتی‌ها با فاصله زمانی بیشتری رخ خواهد داد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با توجه به تجربه‌های حاصل شده در خیزهای قبلی بیماری، گفت: پیش بینی می‌شود که تا بروز خیز بعدی بیماری ۶ تا ۸ هفته فاصله وجود داشته باشد. اگر بتوانیم در این فاصله زمانی فرایند واکسیناسیون را تسریع بخشیم قطعاً باعث کاهش میزان ابتلا و بستری و فوتی‌ها در خیز بعدی خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها