به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۲۹۳۲۷۸

لطف نظام به اصلاح‌طلبان برای حرف زدن

لطف نظام به اصلاح‌طلبان برای حرف زدن
گروه سیاسی: نماینده تهران در مجلس گفت:‌ اگر اصلاح طلبان دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد به این کشور سفر کنند و در میدان جنگ حاضر شوند و به کسی هم کاری نداشته باشند که البته باید بگویم آنها نه مرد جنگ هستند و نه مردم سختی کشیدن و نه اینکه دلشان برای کسی می‌سوزد.
سردار اسماعیل کوثری، با اشاره به اظهارنظرهای اخیر اصلاح طلبان در مورد افغانستان گفت: این گروه یک تفکر وابسته به آمریکا و غرب و به طور کل بیگانگان را دارند و منافع آنها را دنبال می‌کنند و به دنبال تامین آن هستند.وی افزود: این گروه نه به مردم فکر می‌کنند، نه به فکر ملت خودشان هستند و تنها چیزی که برایشان در اظهارنظرها و موضع‌گیری‌ها مهم است مخالفت با تصمیمات نظام است و از طرف دیگر به دنبال تامین منافع بیگانگان هستند.نظام جمهوری اسلامی نسبت به این افراد لطف دارد و آزادشان گذاشته و آنها هم اظهارنظرهای خود را دارند و زمانی هم که به آنها تذکری داده می‌شود می‌گویند نمی‌گذارند ما حرف بزنیم و اعلام نظر کنیم و این در حالی است که نظرات آنها جز ضرر برای ملت چیز دیگری ندارد.: این گروه اصلا تحلیل‌گر نیستند و کارشان ساز مخالف زدن است و فکر می‌کنند که مردم نیت آنها را نمی‌دانند، ولی این در حالی است که مردم دقیقا این گروه را به خوبی می‌شناسند که فقط به فکر تامین منافع خود و بیگانگان هستند. این آقایان باید به جای این اظهارنظرها با حضور در دادگاه پاسخگوی عملکرد 8 ساله گذشته خود باشند و نسبت به خرابکاری‌هایی که در این سال‌ها داشتند پاسخگو باشند.
نماینده تهران در مجلس  اظهار داشت: آقایان اصلاح طلب اگر دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد و می‌خواهند کاری کنند، به دیگران کاری نداشته باشند، خودشان به افغانستان بروند و در آنجا بجنگند. مگر افاغنه و پاکستانی‌ها که در سوریه جلوی داعش جنگیدند در کشور خود سازمانی داشتند. هر کدام از آنها از طریقی خود را به سوریه رساندند و با داعش جنگیدند چون تشخیص داده بودند که باید جلوی داعش بایستند. حال اگر اصلاح طلبان هم می‌خواهند با مردم افغانستان همراه باشند، به این کشور بروند و بجنگند. البته باید بگویم قطعا و یقینا این آقایان نه اهل جنگ هستند و نه اهل سختی کشیدن و نه دلشان برای کسی می‌سوزد، بلکه فقط به دنبال آن هستند که خودشان را مطرح کنند که البته کسی هم دیگر به آنها محل نمی‌گذارد.



 
برچسب ها: افغانستان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها