به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۲۹۳۲۸۹

تایید دُز تقویتی واکسن کرونا در انگلیس

تایید دُز تقویتی واکسن کرونا در انگلیس
گروه جامعه: تنظیم کنندگان مقررات دارویی انگلیس تزریق دُز تقویتی واکسن کروناویروس را تایید کردند.به گزارش ایسنا، تنظیم کنندگان مقررات دارویی انگلیس، واکسنهای کروناویروس شامل آسترازنکا و فایزر را برای تزریق دُز سوم مورد تایید قرار دادند که با این اقدام مسیر برای اجرایی شدن برنامه واکسیسناسیون فصل پاییز و تزریق دُز سوم به میلیون ها نفر از مردم این کشور هموار می شود.
 
آژانس تنظیم کننده مقررات  دارویی و محصولات بهداشتی انگلیس پس از بررسی های لازم به این نتیجه رسید که از هر دو واکسن می توان به عنوان دُزهای ایمن تقویتی استفاده کرد.با این حال محققان همچنان در حال بحث بر سر این موضوع هستند که آیا نیازی به تزریق دُز سوم هست و اینکه چه گروه هایی در اولویت تزریق دُز تقویتی هستند؟

 دستورالعمل جدید آژانس تنظیم کننده مقررات  دارویی و محصولات بهداشتی انگلیس اعلام کرده است که افراد می توانند دُزهای تقویتی واکسن فایزر را صرف نظر از نوع واکسنی که پیش از این تزریق کرده اند، دریافت کنند. هرچند، تزریق دُز تقویتی واکسن آسترازنکا تنها به افرادی تزریق خواهد شد که پیش از این واکسن آسترازنکا تزریق کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها