به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۲۹۳۳۳۲

دورتموند هت‌تریک کرد؛ هالند دبل (عکس)

گروه ورزشی: دورتموند در مسابقه ای که سه بار در برابر حریف خود به بازی برگشت با نتیجه 4-3 لورکوزن را شکست داد.
دورتموند هت‌تریک کرد؛ هالند دبل (عکس)
 دورتموند که فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا را پرنوسان آغاز کرده امروز از سری مسابقات هفته چهارم مهمان بایرلورکوزن بود که در نهایت مسابقه با نتیجه 4-3 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.
لورکوزن شروع بهتری داشت و موفق شد در همان دقایق ابتدایی بازی گل اول را به ثمر برساند. اشتباه مدافعان دورتموند توپ را در اختیار فلورین ویرتز قرار داد و این بازیکن بعد از ورود به محوطه جریمه حریف با یک ضربه دقیق گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.
بعد از دریافت گل، دورتموند توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 37 به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال توماس مونیه به روی دروازه با ضربه تمام کننده ارلینگ هالند همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.
دو دقیقه بعد دورتموند گل برتری را هم توسط جود بلینگهام به ثمر رساند اما داور بعد از مراجعه به VAR اعلام کرد که این بازیکن قبل از به ثمر رساندن گل مرتکب خطا شده بنابراین کار با همان نتیجه 1-1 ادامه پیدا کرد.
 
در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بایرلورکوزن موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. پاتریک شیک در مصافی تک به تک با دروازه دورتموند گلزنی کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.
 
دورتموند در شروع نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و توانست به گل تساوی دست پیدا کند. جولیان برانت در مصافی تک به تک دروازه لورکوزن را باز کرد تا نتیجه 2-2 شود.
 
اما این پایان کار نبود و در دقیقه 55 موسی دیابی روی ریباند ضربه کرنر و با یک شوت دقیق دروازه دورتموند را باز کرد تا لورکوزن با نتیجه 3-2 پیش بیفتد.
 
دورتموند ناامید نشد و در دقیقه 71 دوباره گل تساوی را به ثمر رساند. ضربه آزاد فوق العاده رافائل گریرو به گل سوم زنبورها منجر شد و نتیجه به 3-3 تغییر کرد.
 
حملات دورتموند بعد از به ثمر رساندن گل تساوی نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 77 به گل برتری دست پیدا کند. ارلینگ هالند اینبار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا نتیجه 4-3 شود.
 
در ادامه حملات لورکوزن بی نتیجه ماند تا بازی با همان نتیجه 4-3 به سود دورتموند خاتمه پیدا کند و این تیم سه امتیاز ارزشمند کسب کند.
 

 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها