به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۲۹۳۳۳۳

برد پر گل PSG در غیاب مسی و نیمار (عکس)

گروه ورزشی: پاری سن ژرمن موفق شد در یک بازی پاس آن با چهار گل کلرمون را شکست دهد.
برد پر گل PSG در غیاب مسی و نیمار (عکس)
صدرنشین رقابت های لیگ یک فرانسه یعنی پاری سن ژرمن که هر چهار مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود امروز از سری مسابقات هفته پنجم به مصاف کلرمون رفت که در پایان این بازی با نتیجه 4-0 به سود PSG خاتمه یافت.
پاری سن ژرمن کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 20 موفق شد توسط ستاره اسپانیایی خود یعنی آندر هررا گل اول را به ثمر برساند. این بازیکن روی ریباند و با یک ضربه سر دروازه تقریبا خالی کلرمون را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود‌.
در دقیقه 32 باز هم این آندر هررا بود که موفق شد برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد. فرار خوب کیلیان امباپه از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه نهایتا بعد از یک کش و قوس‌ با ضربه تمام کننده هررا همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.
بعد از دریافت گل دوم کلرمون کمی جلوتر آمد و عملکرد نسبتاً بهتری را از خود ارائه داد اما نهایتاً تا پایان 45 دقیقه ابتدایی گل دیگری به ثمر نرسید تا دو تیم با همان نتیجه 2-0 راهی رختکن شوند.
پاری سن ژرمن نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 55 به گل سوم دست پیدا کند. کیلیان امباپه در مصافی تک به تک گلر کلرمون را از پیش رو برداشت و دروازه خالی این تیم را باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.
در دقیقه 70 پاری سن ژرمن موفق شد گل چهارم خود را هم به ثمر برساند. باز هم حرکت خوب کیلیان امباپه و نفوذ او محوطه جریمه با ضربه این بازیکن همراه شد و این بار در ریباند ادریسا گانا گیه برای این تیم گلزنی کرد تا نتیجه 4-0 شود.
در ادامه بازی نیز پاری‌سن ژرمن کار را کنترل کرد تا مسابقه با همان چهار گل به سود این تیم خاتمه پیدا کند و جایگاه این تیم در صدر جدول لیگ فرانسه تثبیت شود.
 

 

 

 

 

 
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها