به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۹۳۴۲۴

دانش‌آموزان ۱۲تا ۱۸ساله واکسن دریافت می‌کنند

دانش‌آموزان ۱۲تا ۱۸ساله واکسن دریافت می‌کنند
گروه جامعه: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه‌ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله دبیرستانی هم به زودی واکسن دریافت خواهند کرد.

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره تزریق واکسن به دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون آموزش با حضور وزیر بهداشت و وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با دستور کار بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مهرماه بررسی شد.

وی افزود: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه‌ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله دبیرستانی هم به زودی واکسن دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌ای برای تزریق واکسن به دانش‌آموزان بین 7 تا 12 سال در کشور وجود ندارد هرچند که چنین چیزی هم در دنیا مرسوم نیست.

حاجی‌پور تصریح کرد: به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، معلمان، اساتید دانشگاه و دانشجویان توصیه می‌کنم که فعلاً بنای تحصیل در مهرماه به صورت غیر حضوری است مگر برخی استان‌های کم جمعیت که دانش‌آ‌موزان کمتری داشته و وضعیت کرونا در آن مناطق سفید و یا آبی است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی‌های ویروس کرونا نمی‌توانیم تصمیم دقیقی برای بازگشایی مدارس داشته باشیم و خانواده‌ها و دانش‌آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید فعلاً بایستی برای آموزش غیر حضوری برنامه‌ریزی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها