به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۹۳۴۶۰

مرگ واکسن‌نزده‌ها 11 برابر بیشتر است

مرگ واکسن‌نزده‌ها 11 برابر بیشتر  است
گروه علمی:نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، افراد واکسینه نشده ۱۱ برابر بیشتر از افرادی که کاملاً در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند جان خود را از دست می‌دهند.براساس نتایج یک پژوهش جدید در آمریکا، افراد واکسینه نشده ۱۱ برابر بیشتر از افرادی که کاملاً در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند جان خود را از دست می‌دهند. این یافته بیش از پیش نشان می‌دهد که واکسیناسیون مصونیت خوبی حتی در برابر نوع دلتا ایجاد می‌کند.

با توجه داده‌های به دست آمده از یک مطالعه بزرگ و جدید که طی آن  شرایط ابتلا، بستری و فوت ۶۰۰ هزار نفر از ۴ آوریل تا ۱۷ ژوئیه (۱۵ فروردین تا ۲۶ تیر) در ۱۳ ایالت بررسی شده، محققان به این نتیجه رسیدند که آمریکایی‌های واکسینه نشده بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس و بستری شدن در اثر ابتلا به آن هستند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا می‌گوید افرادی که واکسینه نشده‌اند ۴.۵ برابر بیشتر احتمال دارد نیاز به مراجعه به بیمارستان پیدا کنند، ۱۰ برابر بیشتر در بیمارستان بستری می‌شوند و ۱۱ برابر بیشتر  از افراد واکسینه شده جان خود را از دست می‌دهند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا همچنین داده‌هایی را منتشر کرده که نشان می‌دهد  دریافت واکسن مدرنا نسبت به واکسن‌های فایز و جانسون اند جانسون در جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان نسبتاً موثرتر است.
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها