به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۲۹۳۵۰۸

یحیی و سه برد تا خروج از سایه برانکو

گروه ورزشی: گل‌محمدی که تیمش را با اقتدار به مرحله حذفی آسیا رسانده با سه برد پیاپی تاریخ‌ساز خواهد شد.
یحیی و سه برد تا خروج از سایه برانکو
 حضور برانکو در پرسپولیس این خود باوری را در اردوی سرخ‌ها به وجود آورد که آنها می‌توانند در مراحل بالای آسیا حضور داشته باشند و جزو تیم‌های برتر شوند. برانکو در سال ۲۰۱۷ پرسپولیس را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برد و در آن‌جا حذف شد. او سال بعد با وجود بسته بودن پنجره پرسپولیس، سرخ‌ها را تا فینال رساند و مقابل کاشیما در فینال مغلوب شد. 
با آمدن یحیی اما فصل تازه‌ای در پرسپولیس و حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. او سال گذشته تیمش را به زیبایی از مرحله گروهی که امتیازات کمی در دوبازی اول گرفته بودند راهی دور حذفی کرد و با سه برد پیاپی مقابل السد، پاختاکور و النصر فینالیست شد اما در یک بازی نزدیک به اولسان باخت تا دستش از جام کوتاه بماند.
 


گل‌محمدی تیمش را در این فصل نیز مقتدرانه راهی لیگ قهرمانان کرد و با ۱۵ امتیاز بیشترین امتیاز ممکن برای صعود در تاریخ این باشگاه را به ثبت رساند. آنها در مرحله یک هشتم مقابل استقلال تاجیکستان صف آرایی خواهند کرد و یحیی در صورت کسب سه برد پیاپی برای دومین سال پیاپی به فینال می‌رسد و آماری بهتر از برانکو در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.
برانکو ایوانکویچ به عنوان معمار پرسپولیس نوین شناخته می‌شود؛ اما یحیی گل‌محمدی می‌تواند با تیمی که کاملا پوست اندازی کرده و بازیکنان اندکی از تیم برانکو در آن حضور دارند تاریخ‌سازی کند و خود را به عنوان یک مربی صاحب سبک در تاریخ پرسپولیس ماندگار کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها