کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یحیی و سه برد تا خروج از سایه برانکو

21 شهريور 1400 ساعت 16:21

گروه ورزشی: گل‌محمدی که تیمش را با اقتدار به مرحله حذفی آسیا رسانده با سه برد پیاپی تاریخ‌ساز خواهد شد.


 حضور برانکو در پرسپولیس این خود باوری را در اردوی سرخ‌ها به وجود آورد که آنها می‌توانند در مراحل بالای آسیا حضور داشته باشند و جزو تیم‌های برتر شوند. برانکو در سال ۲۰۱۷ پرسپولیس را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برد و در آن‌جا حذف شد. او سال بعد با وجود بسته بودن پنجره پرسپولیس، سرخ‌ها را تا فینال رساند و مقابل کاشیما در فینال مغلوب شد. 
با آمدن یحیی اما فصل تازه‌ای در پرسپولیس و حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. او سال گذشته تیمش را به زیبایی از مرحله گروهی که امتیازات کمی در دوبازی اول گرفته بودند راهی دور حذفی کرد و با سه برد پیاپی مقابل السد، پاختاکور و النصر فینالیست شد اما در یک بازی نزدیک به اولسان باخت تا دستش از جام کوتاه بماند.
 


گل‌محمدی تیمش را در این فصل نیز مقتدرانه راهی لیگ قهرمانان کرد و با ۱۵ امتیاز بیشترین امتیاز ممکن برای صعود در تاریخ این باشگاه را به ثبت رساند. آنها در مرحله یک هشتم مقابل استقلال تاجیکستان صف آرایی خواهند کرد و یحیی در صورت کسب سه برد پیاپی برای دومین سال پیاپی به فینال می‌رسد و آماری بهتر از برانکو در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.
برانکو ایوانکویچ به عنوان معمار پرسپولیس نوین شناخته می‌شود؛ اما یحیی گل‌محمدی می‌تواند با تیمی که کاملا پوست اندازی کرده و بازیکنان اندکی از تیم برانکو در آن حضور دارند تاریخ‌سازی کند و خود را به عنوان یک مربی صاحب سبک در تاریخ پرسپولیس ماندگار کند.
 


کد مطلب: 293508

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/293508/یحیی-سه-برد-خروج-سایه-برانکو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir