به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۲۹۳۵۱۰

استقلال بابت گابریله پین، ضمانت نامه بانکی داد

گروه ورزشی: باشگاه استقلال برای اینکه بتواند از سوی فدراسیون فوتبال ایران مجوز نشستن گابریله پین روی نیمکت را کسب کند، ضمانت نامه بانکی داد.
استقلال بابت گابریله پین، ضمانت نامه بانکی داد
چندی پیش بود که بالاخره طلسم حضور گابریله پین مربی ایتالیایی در تمرینات استقلال شکسته شد و این مربی کهنه کار راهی دبی شد تا به تمرینات آبی پوشان اضافه شود. اما نکته ای که در این میان وجود داشت، مشکل حضور او روی نیمکت استقلال بود.
طبق قانون جدید فدراسیون فوتبال درخصوص جذب مربی و بازیکن خارجی، تیم های که رأی قطعی و محکومیت نهایی بابت پرونده هایشان در فیفا دارند، قادر به استفاده از خارجی ها در تیمشان نیستند. علاوه بر این، چنانچه تیمی پرونده نهایی شده ای نداشته باشد، باید ضمانت نامه بانکی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد تا مجوز حضور مربی یا بازیکن خارجی در تیم جدیدش صادر شود.
در همین راستا و با توجه به اینکه استقلال پرونده قطعی در فیفا ندارد، آنها به دنبال تأمین ضمانت نامه بانکی بودند تا با پرداخت آن به فدراسیون فوتبال، مجوز حضور گابریله پین روی نیمکت تیمشان را دریافت کنند که در نهایت این اتفاق امروز رخ داد و با پرداخت ضمانت نامه ای معادل 10 درصد کل قرارداد، این مربی مشکلی بابت حضور روی نیمکت آبی ها در دیدار برابر الهلال و لیگ جدید نخواهد داشت.
علاوه بر این، گابریله پین همان روز نخست حضور در دبی، 30 درصد از قرارداد 200 هزار دلاری اش را به صورت نقد از بهرام امیری سرپرست آبی ها دریافت کرد تا بدین صورت پیش پرداخت این مربی به او داده شود. ضمن اینکه باشگاه استقلال هزینه بلیط 2500 دلاری این مربی از ایتالیا به امارات را تقبل کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها