به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۹۳۵۱۴

ترامپ:بایدن باعث شرمساری آمریکاست

ترامپ:بایدن  باعث شرمساری  آمریکاست
گروه بین الملل: رئیس جمهور پیشین آمریکا با بیان اینکه برای شرکت کردن یا نکردن در انتخابات ۲۰۲۴ فکرهایش را کرده است، گفت حامیان او احتمالا از تصمیم او خشنود خواهند شد.
 دونالد ترامپ،  درباره برنامه‌های سیاسی‌اش گفت: این سوال سختی است. در واقع از نظر من این پرسش ساده‌ای است! منظورم این است که خودم میدانم قرار است چه کار کنم اما قرار نیست ما هنوز درباره آن صحبت کنیم، خصوصا از نقطه نظر قوانین مالی کمپین که صادقانه میگویم مزخرف هستند. فکر میکنم خوشحال خواهید شد، بگذارید اینطور فکر کنم.
صحبتهای ترامپ در مراسمی به یاد کشته شدگان حملات سال ۲۰۰۱ برگزار شد. او و جیمی کارتر، رئیس جمهوری ۹۶ ساله پیشین آمریکا تنها رهبران آمریکا بودند که در مراسم رسمی یادبود در نیویورک، پنسیلوانیا یا در نزدیکی واشنگتن شرکت نکردند.ترامپ بار دیگر در این مراسم از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بابت خروج از افغانستان شدیدا انتقاد کرد و اطمینان خاطر داد که "آمریکا دوباره با عظمت خواهد شد." او از دولت "بی منطق" بایدن بابت چگونگی خاتمه دادن به جنگ بیست ساله در افغانستان تاخت.
دونالد ترامپ گفت: برای مردم کشور ما، امروز روز بسیار غم انگیزی است. یازده سپتامبر برای ما یادآور غم سنگینی است. در آن روز خیلی چیزها دیده شد، خصوصا و از همه مهمتر شجاعت نیروهای پلیس ما، آتش نشانها و نیروهای امدادی. همچنین این یک برهه ناراحت کننده است، چون جنگ ما علیه کسانی که این آسیب را به ما رساندند، به پایان رسید. از دست دادن ۱۳ نظامی فوق العاده و تمام کسانی که زخمی شدند، نباید دوباره اتفاق بیفتد.به گفته ترامپ، بایدن موجب شد تا ایالات متحده متحمل "شرمساری بسیار بسیار بزرگی" شود.
او گفت: اتفاق وحشتناکی رخ داده است. تصمیمات وحشتناکی به دست این دولت گرفته شده است. اما شما شجاع و فوق العاده هستید و این درست خواهد شد. رهبر کشور ما شبیه یک احمق به نظر می رسید و هرگز نمیتوان اجازه تکرار چنین اتفاقی را داد. این بیستمین سالروز جنگ افغانستان است و باید سال پیروزی، افتخار و قدرت میشد. در عوض، جو بایدن و دولت بی فکر او با شکست تسلیم شدند. اما ادامه خواهیم داد اما کشور ما در بلند مدت از آسیب آن رنج خواهد برد. ما برای رهایی از خجالت این بی کفایتی تلاش خواهیم کرد. با این حال نترسید، آمریکا دوباره با عظمت خواهد شد.

 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها