کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سقوط قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار

21 شهريور 1400 ساعت 17:51


گروه اقتصادی: فروشندگان موبایل چه دست دوم و چه مدل های نو سعی می‌کنند قیمت های خود را کاهش دهند تا بتوانند گوشی خود که از برند شیائومی است را بفروشند و به نوعی از یک خطر احتمالی خلاص شوند.

احتمال غیرفعال شدن گوشی های شیائومی موجود در ایران باعث شده غوغایی در بازار موبایل به پا شود. هر چند که بسیاری از فعالان و مسئولان این حوزه بحث تحریم ایران توسط شیائومی را رد کردند اما همچنان بسیاری از صاحبان این گوشی های نگران هستند.

همین خبر کافی بود تا یک شوک اساسی به بازار موبایل وارد شود. پس از آن سیل آگهی ها برای فروش گوشی های شیائومی در بازار و سایت های آگهی مجازی به راه افتاد. شرایط به گونه ای پیش رفت که نزدیک به ۴ هزار آگهی در سایت شیپور برای فروش گوشی های شیائومی قرار داده شد.طبق گزارشات میدانی از بازار، فروش موبایل ها از برند شیائومی طی چند روز اخیر نصف شده است و خریداران به شدت نسبت به خرید این گوشی شک دارند. فروشندگان موبایل چه دست دوم و چه مدل های نو نیز سعی می‌کنند قیمت های خود را کاهش دهند تا بتوانند گوشی خود که از برند شیائومی هست را بفروشند و به نوعی از یک خطر احتمالی خلاص شوند.

اما باید به این نکته نیز توجه کرد که بخش قابل توجهی از سهم بازار موبایل ایران را شیائومی تشکیل می‌دهد و به نظر نمی‌رسد که قرار باشد اتفاق خاصی برای گوشی های موجود در ایران بیفتد.


کد مطلب: 293530

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/293530/سقوط-قیمت-گوشی-های-شیائومی-بازار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir