به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۹۳۵۳۷

هنرمند پیشکسوت تلویزیون و تئاتر، درگذشت

هنرمند پیشکسوت تلویزیون و تئاتر، درگذشت
گره فرهنگی: پیکر ملوک طلوع‌نژاد، با بدرقه خانواده، جمعی از مسئولان و هنرمندان گلستانی، امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور) در امام زاده عبدالله گرگان به خاک سپرده شد.طلوع‌نژاد، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان، روز گذشته به دلیل ابتلا به قارچ سیاه درگذشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی درگذشت این هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت و اظهار کرد: «خبر در گذشت بانو ملوک طلوع‌نژاد از هنرمندان نجیب، مردمی و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون، رادیو  و سینمای استان گلستان که سال‌ها متعهدانه و با صدایی گرم و احساسی پر شور همواره به روح و جان مردم ایران زمین خدمت می‌کرد، ما را سخت متاثر و متالم کرد.»

در ادامه این پیام آمده است: «بانو طلوع نژاد همچون نگینی ارزشمند در وادی هنر و مادری دلسوز در جغرافیای خانواده و جامعه هنری بود که با رفتنش داغی بر دل‌ها نشاند که بی شک تا سال ها نام و یادش از ذهن ها فراموش نخواهد شد. اینجانب درگذشت این هنرمند مردمی را به خانواده محترمش و جامعه فرهیخته فرهنگ و هنر استان گلستان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن مرحوم مغفرت در درگاه الهی مسئلت می‌کنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها