به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۹۳۵۸۲

بررسی نقاط ضعف و قوت بازی Watch Dogs: Legion

گروه فناوری: Watch Dogs به‌عنوان یک فرنچایز بهترین شروع را نداشت، Watch Dogs 2 یک بازی کاملاً جذاب بود و Watch Dogs: Legion حتی از نسخۀ قبلی خودش نیز بهتر است.
بررسی نقاط ضعف و قوت بازی Watch Dogs: Legion
سومین قسمت از سری واتچ داگز با وجود ایرادات فنی‌ مختلفی که دارد، دنباله‌ای کاملاً عالی برای این مجموعه به‌شمار می‌آید که به یکی از باکیفیت‌ترین ساخته‌های یوبیسافت در نسل هشتم تبدیل شده است.
Watch Dogs پس از گشت‌وگذار در شیکاگو و منطقۀ خلیج سانفرانسیسکو در دو بازی اول خودش، اکنون ایالات متحده را نیز پشت سر گذاشته است.
بازی Watch Dogs Legion هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس است.
در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این بازی بیندازیم و تعدادی از نقاط قوت و ضعفش را باهم بررسی کنیم.

داستان بازی Watch Dogs: Legion
داستان بازی واچ‌داگز لیجن در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق میفتد. سیستم‌عامل همه‌کارۀ CtOS پیش از این در شیکاگو و سان‌فرانسیسکو متولد شد و رشد کرد. اما حالا این سیستم به یک نظام جهانی تبدیل شده است؛ طوری که هر شهری، این سیستم را در قلب تمام ساختارهایش می‌کارد تا مردمانش را زیر نظر بگیرد. علی‌رغم هدفی که این نظارت در پیش دارد، سبب می‌شود تا فساد، جرائم اجتماعی، قتل‌ها، دزدی‌های عظیم و ... بیشتر از قبل جریان داشته باشند.
در واچ‌داگز لیجن به لندن سفر می‌کنیم تا در بطن حوادثی قرار بگیریم که CtOS در آنجا به پا کرده است. اگر از دنبال‌کنندگان سری واچ‌داگز باشید، احتمالاً در جریان هستید که این سیستم و شرکت سازنده‌اش که بلوم نام دارد، همواره زیر نظر گروهی به نام ددسک  (Ded Sec)بوده‌اند. ددسک در صف اول مقابله با این نظام سازمان‌یافته حاضر شده است.

واچ‌داگز لیجن داستان لندنی را تعریف می‌کند که در شرف یک خیزش مردمی قرار دارد. این خیزش همه‌جانبه بوده و تحت تاثیر نفوذCtOS  شکل گرفته است. اما در میان تمام این شلوغی‌ها، گروهی مرموز به اسم زیرو دی (Zero Day) وارد میان شده و چندین انفجار مهیب در نقاط شلوغ لندن به‌بار می‌آورند. این گروه ضمن ایجاد این فاجعۀ انسانی به تهدید شماره یک انگلستان تبدیل می‌شود؛ اما گروه ددسک را به‌عنوان دشمنان مردم بریتانیا اعلام می‌کند. این کار باعث می‌‎شود که شورش مردم بریتانیا ضعیف شده و در عین حال، حاشیه‌ای امن برای CtOs پدید بیاید. این گروه با این عملیات، برای تصاحب سیستم پرنفوذ CtOS و در نهایت، حکومت بریتانیا وارد عمل می‌شود.



ژانر بازی
ژانر این بازی Open World است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت ps4 یا ایکس باکس این بازی جذاب را دانلود کنید و از تکنولوژی‌های خطرناک بهره بگیرید و قوانین را هم بشکنید. در این دنیا قدرت تفکر و اسلحه‌های مرگبار، مهم‌ترین مسائلی هستند که با آن‌ها مواجهید. در این ژانر، همواره خطراتی شما را دنبال می‌کند که باید با آگاهی و خونسردی از آن‌ها دور شوید. وظیفۀ محافظت از تشکیلات نیز بر عهده شماست و هرگونه کوتاهی، باعث می‌شود که جان خودتان را از دست بدهید.



نقاط قوت و ضعف بازی
عملکرد سختگیرانه و حرفه‌ای یوبیسافت برای ساخت کاراکتر، سبب جلب رضایت بسیاری از گیمرها و فروش بسیار بالای این بازی شده است. یکی از مواردی که بازی واچ‌داگز لیجن را در سطح بالایی از بازی‌ها از لحاظ تکنیکال قرار می‌دهد، پردازش عمقی تک‌تک این شخصیت‌هاست.
از نقاط قوت بازی Watch Dogs: Legion این است که بازیکن به راحتی می‌تواند با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرده و خودش را جای آن‌ها بگذارد. این بازی به تنهایی می‌تواند شما را مجذوب بازی‌های ژانر جهان باز کند.
البته مانند هر بازی دیگری، ضعف‌هایی را نیز در تهیه و تدوین آن مشاهده خواهید کرد. این بازی در انتقال تجربه حرکاتی مثل رانندگی، تیراندازی و ...، اندکی ضعیف عمل کرده است. با وجود عملکرد بی‌نقص گرافیک هنری در فضاسازی و تجربۀ بصری، ضعف‌های بی‌شماری در بخش تکنیکال دیده می‌شود. طراحی گرافیکی این بازی کمی تکراری است و این سبب می‌شود که بسیاری از بازی‌های موجود در بازار توانایی رقابت با آن را داشته باشند و حتی جایگزین آن شوند.
موارد دیگری نیز هستند که عملکرد واچ‌داگز لیجن را در بخش گرافیک فنی نقد می‌کند. برای مثال می‌توان از عملکرد ضعیف فیزیک بازی، مخصوصاً در مواقع تخریب نام برد.
می‌توان ایرادات بیشتری هم به بازی ساختۀ یوبیسافت وارد کرد اما جسارت‌هایی که در این بازی به خرج داده شده، تا حد زیادی ارزش این بازی را حفظ کرده است. روایت یک داستان سیاسی جذاب از نقاط قوت این بازی است.

دانلود بازی واچ داگز لژیون
پیش از هرکاری باید تصمیم بگیرید که از کدام پلتفرم می‌خواهید برای تجربۀ این گیم هیجان‌انگیز استفاده کنید. پس از آن باید به سراغ خرید گیفت کارت بروید تا به کمک آن بتوانید به راحتی بازی را روی کنسول‌های مختلفی راه‌اندازی کنید.
چگونه گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس تهیه کنیم؟
برای خریداری گیفت ‌کارت ‌های متنوع، لازم است که حتماً به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید. شرکت موبوگیفت از معتبرترین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده انواع گیفت ‌کارت‌های پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس است.
سامانۀ موبوگیفت پشتیبانی 24ساعته دارد و کارشناسان آن به‌خوبی می‌توانند پاسخ‌گوی نیازها و سوالات شما در هنگام خرید هر نوع گیفت کارتی باشند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها