به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۹۳۶۵۹

افزایش ۸۸ درصدی صادرات محصولات فولادی

گروه اقتصادی: سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ‌اعلام‌کرد:‌ میزان صادرات محصولات فولادی و شمش فولاد در پنج ماهه نخست امسال به ترتیب ۸۸ و ۳۹ درصد افزایش یافت.
افزایش ۸۸ درصدی صادرات محصولات فولادی
انجمن تولیدکنندگان فولاد اعلام‌کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، سه میلیون و ۷۹ هزار تن انواع شمش فولادی (اسلب، بلوم و بیلت) صادر شد.
این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار تن بود.
همچنین در پنج ماهه امسال، یک میلیون و ۳۹۹ هزار تن انواع محصولات فولادی (تیرآهن، میلگرد، ناودانی، انواع ورق، نبشی و غیره) به خارج صادر شد. این آمار در ۵ ماهه سال ۹۹ حدود ۷۴۴ هزار تن بود.
برپایه این گزارش، میزان واردات محصولات فولادی و شمش در پنج ماهه ۱۴۰۰ به ترتیب ۳۳۸ هزار تن و ۲ هزار تن بود که در مقایسه با میزان واردات مدت مشابه سال گذشته (۳۳۶ هزار تن و سه‌هزار تن)، به ترتیب یک درصد افزایش و ۳۳ درصد کاهش یافت.
به گزارش ایرنا، بررسی آمار عملکرد واحدهای بزرگ فولادی کشور و گمرک جمهوری اسلامی حاکی از رشد ۱۰۱ درصدی صادرات انواع محصولات از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.
برچسب ها: فولاد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها