به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۹۳۶۸۰

قیمت ایمپلنت دندان در تهران (مهر ماه سال 1400) - تخفیف ویژه باورنکردنی

گروه کسب و کار:
اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان در تهران همواره از درخواست‌‎های بسیاری از متقاضیان پایتخت‌نشین می‎‌باشد به طوری که اکثر افراد به دنبال مشخص نمودن هزینه‎‌های ایمپلنت هستند. این در حالی است که ایمپلنت دندان بسته به عوامل متعدد می‌تواند از قیمت‌‎های متفاوتی برخوردار باشد و بر همین اساس به طور معمول نمی‌توان قیمت کاملاً دقیقی را برای این جراحی بیان نمود.
اما اگر علاقمند به شناخت عوامل تأثیرگذار بر قیمت ایمپلنت دندان هستید و یا به دنبال انجام ایمپلنت با قیمت و کیفیت مناسب و دوام و ماندگاری بالا هستید با ما تا انتها همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب نموده و زمینه‎‌ی انجام ایمپلنتی موفق را رقم بزنید.
ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد که با شناخت انواع ایمپلنت دندان می توانید بهترین نوع ایمپلنت دندان را با توجه به قیمت مورد نظر خود انتخاب کنید.


ایمپلنت دندان چیست ؟
نقش عمده‌ی دندان‌ها در جویدن غذاست به گونه‌‎ای که از دست دادن آن‎‌ها اختلال و مشکلاتی را در غذا خوردن فرد ایجاد می‌کند و فرد ممکن است به دنبال این اتفاق دیگر نتواند غذاهای موردعلاقه‌‎ی خود را میل کند. از طرف دیگر این اجزای ارزشمند خدادادی در زیبایی چهره‌‍‎‌ی اشخاص بسیار تأثیرگذار بوده و سال‎‌هاست به عنوان یک معیار زیبایی شناخته می‌شوند. با توجه به این موضوع از دست دادن دندان خصوصاً در بخش فک جلویی برای افراد بسیار اذیت کننده بوده و منجر به کاهش اعتماد به نفس آن‎‌ها می‌شود و فرد در ادامه‎‌ی این کاهش اعتماد به نفس از حضور و یا خندیدن در جمع خودداری می‌کند و حتی در مواردی ممکن است به افسردگی دچار شود.
 به همین دلیل بسیاری از افراد در ادامه‌‎ی از دست دادن دندان‌‎های خود برای بازیابی دوباره‎‌ی آن، به دنبال روش‌‎های متعددی می‌‎روند و ممکن است در این روش‌‎‎ها نتایج مطلوبی را کسب نکنند و تنها متحمل ضرر مالی شوند. این در حالی است که با پرداخت قیمت ایمپلنت دندان 1400 و یک بار هزینه کردن از بابت جراحی ایمپلنت در تهران، می‌توان تا سال‌‎های سال دندانی مشابه دندان‎‌های طبیعی خود داشت.

ایمپلنت دندان قیمت 1400
با شنیدن قیمت ایمپلنت دندان بسیاری از افراد از انجام این جراحی صرف نظر کرده و دیگر در خصوص این جراحی و مزایایی که می‌تواند برای افراد به همراه داشته باشد تحقیق نمی‌کنند. این در حالی است که با شناخت مزایای متعدد ایمپلنت دندان در تهران می‌توان گفت که پرداخت هزینه برای به دست آوردن دوباره‎‌ی دندان‎‌های خود هزینه‎‌ی اضافی تلقی نمی‌شود.
بلکه حتی برای شخص سودآور هم خواهد بود چرا که به واسطه‌‎ی این نوع کاشت، وی می‌تواند غذاهای دلخواه خود را میل کند، به راحتی در جمع حضور پیدا کند، با دیگران ارتباط برقرار کند بدون این که واهمه‎‌ای از بابت دیده شدن جای خالی دندان‌‎های خود داشته باشد.
بنابراین با توجه به این مزیت‎‌ها و برتری ایمپلنت دندان از روش‎‌های موجود و شناخته شدن این جراحی به عنوان بهترین روش برای کاشت دندان، می‌توان گفت که پرداخت هزینه ایمپلنت دندان در صورتی که توسط بهترین متخصص و مرکز درمانی صورت بگیرد می‌تواند بسیار سودآور باشد.

 
قیمت ایمپلنت دندان
عوامل تأثیرگذار بر قیمت ایمپلنت دندان
همان طور که در ابتدای متن اشاره شد قیمت ایمپلنت دندان می‌تواند به واسطه‌‎ی عوامل متفاوت متغیر باشد؛ به همین دلیل متقاضیان ایمپلنت دندان نیاز است جهت محاسبه‌‎ی قیمت ایمپلنت و یافتن مرکزی که بهترین قیمت و کیفیت را ارئه می‌دهد، این عوامل را به خوبی بررسی نمایند تا جراحی موفقی را تجربه کنند.

 •    جراح و متخصص ایمپلنت دندان: یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ایمپلنت دندان، میزان تخصص، تجربه، مهارت دندانپزشک و یا جراح ایمپلنت دندان می‎باشد. در واقع اگر چه هستند دندانپزشکانی چون دکتر صادق آقاجری، با وجود تخصص و مهارتی که دارند قیمت‌‎های مطلوبی را به صورت اقساطی از متقاضیان دریافت می‌کنند.
•    کلینیک دندان پزشکی: مجهز بودن کلینیک دندانپزشکی به جدیدترین دستگاه‎ها، فراهم بودن کلیه‎ی امکانات مورد نیاز بیمار، قرار گرفتن کلینیک در نقاط خاصی از شهر و تخصص کادر درمان و... در قیمت ایمپلنت دندان تأثیرگذار بوده و به گونه‌‎ای گاه تعیین‌کننده آن نیز خواهد بود. اما موضوعی که مطرح می‌شود این است که تأثیر دندان پزشک و جراحی که در یک کلینیک مشغول به کار هستند به مراتب از تجهیزات یک کلینیک بیشتر خواهد بود چرا که حتی اگر کلینیکی از بهترین و مناسب‌‎ترین تجهیزات برخوردار باشد ولی جراح به کار خود مسلط نبوده و یا فاقد مدارک و تخصص بالایی باشد، نمی‌توان از ایمپلنت انجام شده‌‎ی خود رضایت کافی را به دست آورد.
•    مشکلات دهان و دندان: پس از از دست دادن دندان، کلیه‎ی افراد بهتر است در سریع‌‎ترین زمان ممکن بدون در نظر گرفتن قیمت ایمپلنت دندان به دندانپزشک خود مراجعه نموده و در خصوص کاشت دندان اطلاعات کسب کرده و سپس به این کار اقدام نمایند. علت این تأکید این است که با گذشت چند سال از افتادن و یا شکسته شدن دندان در صورتی که قسمتی که متعلق به آن دندان است خالی بماند، لثه به مرور دچار تحلیل خواهد شد و در ادامه‌‎ی تحلیل لثه پروسه درمان طولانی‎تر، سخت‎تر و درنتیجه گران‌قیمت‎تر خواهد بود.
•    مارک ایمپلنت دندان: مسلماً شرکت‎ها و برندهای متفاوتی از کشورهای مختلف به ساخت پیچ‎ها و یا تاج دندانی اقدام می‌کنند که بسته به نوع برند و یا کیفیتی که دارد قیمت ایمپلنت دندان متفاوت خواهد بود. توصیه می‌شود برای این که سالیان سال بتوانید از دندان ایمپلنت شده‎‌ خود به خوبی استفاده کنید به هیچ عنوان قیمت ایمپلنت مورد استفاده را مدنظر قرار ندهید بلکه سعی کنید با کیفیت‎ترین ایمپلنت را با قیمت مناسب انتخاب نمایید.
•    تعداد ایمپلنت دندان: تعداد ایمپلنت‌‎های مورد نیاز نیز بر قیمت ایمپلنت فوری تأثیرگذار بوده و تعیین کننده‎ی آن است. بنابراین با بالا رفتن تعداد ایمپلنت‌‎ها می‎بایست انتظار قیمت‎های بالاتری را داشته باشید.

قیمت ایمپلنت دندان سال 1400
طبق مطالبی که عرض کردیم تعیین دقیق قیمت ایمپلنت دندان معمولاً امکان‌پذیر نیست و تنها می‌توان هزینه‌‎ی آن را به صورت حدودی تعیین نمود. به طور کلی قیمت یک ایمپلنت در حال حاضر از 3 میلیون تومان شروع می‌شود که بسته به ضمانت و دوام و کشور سازنده قیمت این ایمپلنت متغیر خواهد بود.
در بین ایمپلنت‎‌های موجود معمولاً ایمپلنت‎‌ نئودنت با ده سال ضمانت، ایمپلنت زیمر با ضمانت مادام‌‎العمر و ایمپلنت اشترومن در انواع متفاوت با کیفیت مختلف از جمله بهترین ایمپلنت‌‎ دندان های موجود هستند که افراد با پرداخت هزینه‎‌‎‌ی بالاتر می‌توانند تا طولانی مدت از آن‌‎ها استفاده نمایند.

قیمت ایمپلنت دندان 1400
قیمت ایمپلنت فوری در تهران
ایمپلنت دندان فوری یا ایمپلنت دندان یک روزه یکی از محبوب ترین روش ها برای کاشت دندان است. ایمپلنت دندان فوری به جای ایمپلنت دندان سنتی استفاده می شود. قیمت ایمپلنت فوری 1400 به نسبت ایمپلنت دندان معمولی گران تر است.
قیمت ایمپلنت فوری با توجه به مزیت های آن بسیار مقرون بصرفه است بصورتی که روش ایمپلنت یک روزه بسیار پرطرفدار شده است و افرادی که دندان های جلویی خود را از دست داده اند برای ایمپلنت دندان جلو از این روش استفاده می کنند.
ایمپلنت فوری با توجه به اینکه در یکروز انجام می شود و بلافاصله پس از کاشت دندان روکشی موقت نصب می گردد تا ظاهر زیبای دندان ها را خراب نکند بسیار محبوب و مناسب است. در ادامه قیمت انواع ایمپلنت فوری را مشاهده می کنید. 
 
برند ایمپلنت فوری قیمت ایمپلنت فوری + روکش ضمانت
ایمپلنت Sewon medix 5.500.000 + 1.000.000 10 سال
ایمپلنت فوری مگاژن 8.000.000 + 1.000.000 10 سال
ایمپلنت فوری Neodent 9.000.000 + 1.000.000 مادام العمر
ایمپلنت فوری اشترومن iti 10.000.000 + 1.000.000 مادام العمر
 
تفاوت ایمپلنت با لمینت دندان چیست ؟ 
تفاوت ایمپلنت با لمینت دندان چیست ؟ ایمپلنت دندان و لمینت دندان دو روش درمانی متفاوت هستند که نمی‌توان این دو روش را بایکدیگر مقایسه نمود چرا که ایمپلنت با هدف جایگزینی دندان‎‌های از دست رفته و لمینت با هدف ایجاد روکش برای دندان‎‌های مختلف و زیباسازی آن‎‌ها انجام می‌شود.
بنابراین در صورتی که به دنبال پر کردن جای خالی دندان‎‌ه و کاشت دندان هستید ایمپلنت دندان به عنوان بهترین گزینه و در صورتی که به دنبال ایجاد روکشی برای دندان‎‌های خود هستید لمینت دندان بهترین گزینه‌ی موجود خواهد بود.

لمینت دندان چیست ؟
لمینت دندان در واقع از جمله روش‎‌های کاربردی برای پنهان سازی عیوب متفاوت دندان‌‎ها از جمله ترک خوردگی، زرد شدن، نامرتب بودن و... می‎‌باشد به گونه‎‌ای که افراد به راحتی با تعداد جلسات کمی می‌توانند این پروسه درمانی را به اتمام برسانند. این لمینت‎‌های دندانی بسته به نوع و جنس لمینت و مهارت دندانپزشک می‌توانند از عمر متفاوتی برخوردار باشند.
توجه شود که در مشکلات دندانی عمده و زمانی که شرایط فک و لثه مناسب نباشد (مشکلاتی همچون بهم ریختگی های زیاد دندان و مشکلات ریشه ای) لمینت دندانی جوابگو نخواهد بود و می‌‎بایست قبل از هر چیزی در ابتدا به حل این مشکلات و رفع آن و سپس به انجام لمینت دندان در تهران اقدام نمایید تا از لمینت خود رضایت بالاتری داشته و دچار مشکلات متعدد نشوید.

قیمت لمینت دندان 1400
لمینت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد. پس از آشنایی با لمینت دندانی بهتر است با نحوه‎‌ی قیمت‌گذاری این روش درمانی نیز آشنا شوید. قیمت لمینت دندان 1400 همانند قیمت ایمپلنت دندان به عوامل متعدد و متفاوتی بستگی داشته و به صورت دقیق نمی‌توان این قیمت را مشخص نمود. از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت لمینت تعداد واحد‌‎ها و دندان‌‎هایی که می‌‎خواهید روکش کنید، تخصص پزشک، کلینیک دندان پزشکی و تجهیزات آن، خود لمینت و جنس آن و دوام و ظرافتی که دارد و میزان طبیعی بودن آن می‎‌باشد.
اما به طور کلی این روش زیبایی دندان نسبت به دیگر روش‎‌های درمانی و زیبایی چون ارتودنسی مناسب‎‌تر خواهد بود. به گونه‎‌ای که هر واحد لمینت دندان از قیمت حدودا 1.000.000 تومان شروع میشود. اما اگر خواهان انجام بهترین نوع لمینت دندان و نوع سرامیکی آن در تهران هستید می‎‌بایست به ازای هر واحد لمینت دندان 4/800/000 بپردازید.

در صورت تمایل به استفاده از انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی در تهران توسط دکتر صادق آقاجری می‌توانید به سایت کلینیک دندانپزشکی آیریک مراجعه نمایید. این سایت با مشخص نمودن کلیه‌‎ی خدمات خود و ارائه‎‌ی مطالب مفید در خصوص قیمت ایمپلنت دندان و لمینت دندانی و دیگر مطالب ارزنده سعی در اطلاع رسانی بهتر مخاطبین و کاربران خود دارد.
تیم دندانپزشکی آیریک در تلاش است تا کلیه‎‌ی خدمات درمانی و زیبایی خود را در کمال آسایش و بدون درد برای مراجعین به انجام رساند. دندانپزشکان مشغول در این کلینیک از بهترین فارق‌‎التحصیلان کشوری هستند و بهترین مشاوره و راهکار درمانی را به شما ارائه خواهند نمود. جهت بهره‌مندی از خدمات این کلینیک و کارکنان مجرب و متعهد به کسب علم و تجربه می‌توانید به آدرس http://iricclinic.com/ مراجعه نمایید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها