کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکلات مربوط به تولید اپل واچ سری ۷ حل شد

22 شهريور 1400 ساعت 13:03


گروه فناوری:مدتی پیش مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، اخبار نگران کننده‌ای را برای طرفداران اپل واچ سری ۷ اپل به اشتراک گذاشت، او گفت که نسل جدید با تاخیر ناشی از مشکلات تولید مواجه شده است.اما شاید شرایط آنقدر‌ها هم بد نباشد، چرا که تحلیلگر ارشد اپل، مینگ چی کو در آخرین یادداشت به سرمایه گذاران گزارش داده که مشکلات حل شده است.

به گزارش جی اس ام آرنا، تحلیلگر ارشد اپل معتقد است، تولید اپل از اواسط سپتامبر آغاز می‌شود و مدتی طول می‌کشد تا واحد‌های کارخانه به فروشگاه‌ها توزیع شوند. زمانبندی برای پ تولید انبوه دو هفته عقب افتاده است، بنابراین انتظار می‌رود حمل و نقل از اواخر سپتامبر آغاز شود.

پنل جدید OLED G۶ به دلیل مشکلات تولید مقصر شناخته می‌شود. این نوع جدیدی است که اپل قبلاً از آن استفاده نکرده است و با طراحی کابل جدید و فرایند جدیدی ارائه می‌شود که می‌تواند دوام را افزایش دهد. همچنین تصور می‌شود که تولید پنل‌های G۶ آسان‌تر و ارزان‌تر است. به عبارت دیگر، این تغییرات ارزش تاخیر را دارند.

به گفته کو، Luxshare  حدود ۷۰ درصد از واحد‌های اپل واچ سری ۷ را مونتاژ می‌کند و قبل از گزینه‌هایی که از فاکسکان می‌آیند آماده خواهند بود. این تحلیلگر پیش بینی می‌کند که سری ۷ تا پایان سال، ۱۴ تا ۱۶ میلیون دستگاه عرضه خواهد کرد و به شایعات اندازه‌های بزرگتر (۴۱ و ۴۵ میلی متر) و حاشیه‌های باریک‌تر برای نمایش بزرگتر اعتقاد دارد.


کد مطلب: 293691

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/293691/مشکلات-مربوط-تولید-اپل-واچ-سری-۷-حل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir