به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۲۹۳۶۹۴

واکسیناسیون تنها راه مقابله با کرونا است

واکسیناسیون تنها راه مقابله با کرونا است
گروه جامعه:وزیر بهداشت گفت: تنها راهی که می توانیم با ویروس ها مقابله کنیم، واکسیناسیون است.بهرام عین اللهی،در مراسم آغاز به کار مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن فخرا، افزود: امروزه ثابت شده در دنیا و کشور خودمان که تنها راه مقابله با ویروس‌ها، واکسیناسیون است.

وی با اشاره به شدت بیماری کرونا در کشور، گفت: سلامت مردم عمدتاً با واکسیناسیون انجام می‌گیرد و این موضوع در تمامی مطالعات ثابت شده است.عین اللهی ادامه داد: در شرایط کنونی مجبور به واردات واکسن هستیم و واکسیناسیون به سرعت در حال انجام است.

وزیر بهداشت به تولید واکسن در ۵ مجموعه داخلی کشور اشاره کرد و افزود: با اطمینان می گویم واکسن فخرا در آینده یکی از واکسن‌های با کیفیت بسیار بالا است.وی گفت: با توجه به نظارت‌های دقیق سازمان غذا و دارو بر روند تولید واکسن‌های داخلی، خیال ما راحت است که واکسن‌های با کیفیت داریم.

عین اللهی ادامه داد: برای ما افتخار است که رهبری از واکسن ایرانی استفاده کرده اند.وزیر بهداشت گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که بهترین واکسن را در داخل تولید می‌کنیم و در آینده نیازی به واردات واکسن نخواهیم داشت.
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها