به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۹۳۷۱۵

مرد روس به‌خاطر سوسک‌خانه‌اش را به‌آتش کشید

مرد روس به‌خاطر سوسک‌خانه‌اش را به‌آتش کشید
گروه حوادث: شبکه‌های اجتماعی روسی مملو از تصاویری از سوسک‌های عظیم‌الجثه‌ای است که در مناطق مختلف این کشور به ویژه در منطقه کراسنودار در جنوب روسیه در حال رفت‌وآمد در خانه‌های مردم هستند.یک مرد روس که در فکر ثبت ابتکاری در مبارزه با سوسک‌های خانه خود بود، در پی انفجار خانه‌اش راهی بیمارستان شد.

یک مرد روس که مشغول مبارزه مبتکرانه با سوسک‌های خانه خود واقع در سیبری بود و قصد مسموم کردن تمام آنها را داشت بر اثر وقوع انفجار در آپارتمانش به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد.به گفته همسر این مرد، او چندین سم را با یکدیگر مخلوط کرد تا به گفته خود یک بار و برای همیشه از دست سوسک‌های خانه خلاص شود، اما ترکیبی شیمیایی به وجود آمد که به جای به دام انداختن و قتل سوسک‌ها باعث انفجار آپارتمان شد. مرد در جریان این انفجار از ناحیه سر و کتف زخمی و در بیمارستان بستری شد.

گفتنی است شبکه‌های اجتماعی روسی مملو از تصاویری از سوسک‌های عظیم‌الجثه‌ای است که در مناطق مختلف این کشور به ویژه در منطقه کراسنودار در جنوب روسیه در حال رفت‌وآمد در خانه‌های مردم هستند.مردم روسیه به آنها لقب مهمان ناخوانده و ماموت داده‌اند.یکی از زنان این منطقه در حالی که مشغول فیلمبرداری از یکی از سوسک‌هاست می‌گوید: آنها آزادانه در خانه پرواز می‌کنند و حتی به صابون هم دیگر رحم نمی‌کنند و آن را هم خورده‌اند.
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها