به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۲۹۳۷۱۸

خودرو‌های فیلم «مکس دیوانه» به حراج گذاشته می‌شوند

خودرو‌های فیلم «مکس دیوانه» به حراج گذاشته می‌شوند
گروه فرهنگی: ۱۳ اتومبیل ماندگار از فیلم سینمایی «مکس دیوانه: جاده خشم» به حراج گذاشته خواهند شد. تعدادی از اتومبیل‌هایی که در فیلم سینمایی «مکس دیوانه: جاده خشم» به تصویر کشیده شدند قرار است در اواخل ماه سپتامبر به حراج گذاشته شوند.
 
این حراجی که به میزبانی شرکت حراجی خودرو‌های کلاسیک لیودز برگزار می‌شود، ۱۳ اتومبیل از فیلم پسا آخرالزمانی جرج میلر در سال ۲۰۱۵ را از تاریخ ۲۵ الی ۲۶ سپتامبر برای علاقه‌مندان به حراج خواهد گذاشت.
خودروی ریزر کولا Razor Cola فورد فالکون اکس بی مدل ۱۹۷۳ ییکی از اتومبیل‌های در نظر گرفته شده برای این حراجی است. یک نسخه از این خودرو‌ها در نبرد پایانی به طور کامل نابود شد، اما یک نسخه شبیه به آن نیز در نظر گرفته شده بود که در صورت اشتباه در فیلمبرداری و عدم رسیدن به نتیجه مطلوب از آن استفاده شود.

همچنین در این کلکسیون خودروی عظیم الجثه گیگاهورس (Gigahorse) هم وجود دارد. برای ساخت آن یک جفت کادیلاک کوپه دوویل ۱۹۵۹ را در هم ادغام شده اند و قوای محرکه آن یک موتور ۸ سیلندر مجهز به دو توربوشارژر است و ادعا شده که ۱۲۰۰ اسب بخار توان دارد. این خودرو هم در ابتدای فیلم و هم در انتهای فیلم حضور دارد.
حداقل قیمت لازم برای دادن درخواست در این حراجی مشخص نشده، اما حراجی لیودز اطمینان داده که پرداخت به پول رایج تمامی کشور‌ها و همینطور رمز ارز‌ها ممکن است. این حراجی در ادامه اعلام کرد که ارسال این اتومبیل‌ها به هر نقطه‌ای از جهان برای خریداران امکان پذیر است.پیش درآمدی از فیلم سینمایی مکس دیوانه با عنوان «فیوریوسا» به کارگردانی جرج میلر در دست تولید است که اخیرا اعلام شد برای اکران در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها