کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدف طالبان از دروغ‌پردازی بی‌شرمانه علیه صالح

22 شهريور 1400 ساعت 15:51


گروه بین‌الملل: سخنگوی امرالله صالح (کفیل ریاست‌جمهوری افغانستان) گزارش دروغین طالبان مبنی بر ضبط کردن شش نیم ملیون دلار و 18قطعه خشت طلا را تکذیب کرد و در ادامه گفت طالبان فقط 100هزار دلار از خانه امرالله صالح ضبط کرده‌اند. جالب اینکه، ویدئویی که، طالبان بنام خانه امرالله صالح منتشر کرده‌اند، چندی پیش بنام خانه حواعلم نورستانی مننشر کرده بودند! در این ویدئو یک طالب به زبان پشتو می‌گوید این خانه نورستانی است که برای غنی رای جور کرده بود. معلوم نیست این ویدیو نوبت بعدی بنام کی منتشر می‌شود!

بیانیه سخنگوی صالح را بخوانید: 
برچسب زدن یکی از مهم ترین تاکتیک های جنگ نرم و رسانه‌ای به فرمان نیروهای استخباراتی  است که در آن با استفاده از واژه‌ها، عکس های مبهم، کلی‌گویی، فیلم های بی ربط و ... فرد یا شخصیتی که از جانب او و تفکراتش احساس خطر می شود را با اتهامات واهی فساد اخلاقی، مالی و خانوادگی و ترفندهای دیگر در بین افکار عمومی سیاه و حذف می نمایند. به نظر می رسد با توجه به اینکه قتل عام و حذف فیزیکی امرالله صالح در پنجشیر با شکست مفتضحانه نهادهای اطلاعاتی و اسختباراتی مواجه شده است.  محور طالبانی _ پنجابی ، پاکستانی را به ترور شخصیتی و حیثیتی این قهرمان ملی که حاضر به فرار و ذلت و بیعت نشده است را نشانه گرفته است.
ملت شریف افغانستان
هوشیار باشید و اسیر فضای رسانه ای و تبلیغات شومِ هیولای رسانه ای و خدعه های دشمنان افغانستان نشوید.
ناکامی ترور صالح، تخریب سیستماتیک وی و شهادت ناجوانمردانه ی برادر ایشان و اجازه ندادن به تدفین جنازه ی آن مرحوم، علاوه بر آنکه ظلمی عظیم در حق خانواده ای جهادگر و یاران و همفکران آن مردِ مبارز هست، فشاری از پیش طراحی شده به روحیه و ایستادگیِ رهبری است که مطمئناً زیر بیرق اجنبی نرفته است‌ باید تمام افغانها بدانند، فشارها و تخریب های این چنینی، جزء سندِ نیک نفسی و بیرقِ شرافت و ایستادگی امرالله صالح رهبر جهادی دوران مبارزه با شوروی و یار دیرین قهرمان ملی احمدشاه مسعود، چیز دیگری نیست.
اگر صالح این همه پول داشت، فرصت هم داشت که برود در بهترین کشور زندگی کند مثل خیلی های دیگر..
اگر صالح پول داشت با خود به پنجشیر می برد..
چطور کلانشینکف و توپ و چرخبال و موتر برد ولی ۵ میلیون دلار در خانه گذاشت!
مردم را احمق می پندارید؟
امرالله صالح بعنوان شخصیتی شریف، عزتمند و تحصیلگرده، تنها اشتباهش اعتماد به اشرف غنیِ نامرد و نا مسلمان ِ نژاد مرست بود. وگرنه امر الله صالح بعنوان سرمایه ملی و انسانی بزرگ، سالم و صالح در کل افغانستان بوده و تهدید بزرگی برای اشغالگران به حساب می‌آید. بهمین خاطر مورد حمله واقع شده است. 
هموطن! 
اگر تا اکنون کوچکترین تریدی داشتیم که امرالله صالح، بتواند جامعه جهانی را بر علیه این خونخوارانِ بی صفِ مردار خور،  همسو کند. با این جنگ رسانه ای که رهبری آن در پاکستان قرار دارد، ایمان پیدا کردیم که ایشان شخصیتی است که می تواند همراه با بزرگان مقاومت ملی نقشه های شوم کشورِ همسایه و نوکرانِ پنجابی صفتش را نقش برآب و تباه نماید.
هموطن امروز  روز ایستاده شدن در کنار بزرگان این مرز و بوم هست.
مادرِ وطن تنهاست و ما فرزندان یک وطن هستیم.
لطفا اسیر شایعات نشوید.


کد مطلب: 293744

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/293744/هدف-طالبان-دروغ-پردازی-بی-شرمانه-علیه-صالح

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir