به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۹۳۷۷۵

درسی که مجیدی باید از استراماچونی بگیرد

گروه ورزشی: فرهاد مجیدی برای جذب یک بازیکن خارجی در قلب خط هافبک و یا نوک پیکان خط حمله تیمش می‌تواند به دستیار ایتالیایی خود اعتماد کند.
درسی که مجیدی باید از استراماچونی بگیرد
فرهاد مجیدی برای جذب یک بازیکن خارجی در قلب خط هافبک و یا نوک پیکان خط حمله تیمش می تواند به دستیار ایتالیایی خود اعتماد کند.
حضور هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی که در فصل نوزدهم توسط آندره آ استراماچونی به تیم استقلال پیوستند مشخص کرد این مربی ایتالیایی برای حفظ آبرو و نام خودش هم که شده مهره های بدی را به استقلال نیاورده بود. آنچنان که مشخص شد میلیچ یکی از بهترین بازیکنان استقلال در خط دفاع در آن فصل به حساب آمد و شیخ دیاباته آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر لقب گرفت.
حالا فرهاد مجیدی که پس از استراماچونی تیم او را در دست گرفت و ارزش های میلیچ و دیاباته را به درستی درک کرد با تجربه ای که در این زمینه دارد همچنین چون ثابت کرده اعتماد چندانی به دلال ها و ایجنت های بازیکنان خارجی ندارد می تواند به گابریل پین دستیار ایتالیایی اش اعتماد کرده و از او بخواهد بازیکنی را برای رفع مشکل گلزنی استقلال به این تیم بیاورد که بتواند از پس سه تورنمنت پیش روی استقلال به خوبی بر بیاید.
استقلال در فصل پیش رو باید در لیگ برتر خلیج فارس، مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد بنابراین مدیران باشگاه می توانند با در نظر گرفتن شرایط مالی استقلال، گزینه های "گابی" را مورد بررسی قرار داده و بهترین شان را به استقلال بیاورند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها